اپل در جریان WWDC 2016 اپلیکیشن iMessage را برای اندروید رونمایی می‌کند

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای رونمایی از اپلیکیشن iMessage برای اندروید در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی برنامه‌ریزی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در روزهای آینده شاهد برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC 2016  خواهیم بود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای رونمایی از اپلیکیشن iMessage به منظور استفاده در اندروید در این مراسم برنامه‌ریزی کرده است. به نظر می‌رسد کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری که سرویس‌های ارتباطی را نیز ارائه می‌کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که پشتیبانی از سایر پلتفرم‌ها را نیز باید برای جذب هر چه بیشتر کاربران در نظر بگیرند.

گوگل نیز در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش، از اپلیکیشن ارتباطی جدیدی با عنوان Allo رونمایی کرد که در آینده‌ی نزدیک برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر خواهد شد. اپلیکیشن Allo قادر است تا با لیست مخاطبان در گوشی کاربران هماهنگ شده و قابلیت‌هایی را نظیر دستیار گوگل درون اپلیکیشن برای ارائه‌ی پیشنهادات، کادرهای قابل تنظیم از نظر سایز، اموجی، استیکر و پاسخ‌های هوشمند را در کنار رمزنگاری در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به انتشار Allo برای iOS توسط گوگل، انتشار آی مسیج برای اندروید را باید پاسخی از سوی اپل به سیاست در پیش گرفته شده برای گوگل خواند. اپل پیش از این سه اپلیکیشن را برای اندروید منتشر کرده که شامل اپل موزیک، Move to iOS و ‌‌Beats Pill است. اپلیکیشن Move to iOS با هدف تسهیل انتقال اطلاعات کاربران به آیفون اپل توسعه داده شده است. تیم کوک پیش از این به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در نظر دارد تا با انتشار اپل موزیک برای سایر پلتفرم‌ها، موقعیت را برای عرضه‌ی سایر سرویس‌های اپل برای کاربران دیگر پلتفرم‌ها بسنجد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات