لنوو روی گوشی و تبلت هایی با قابلیت خم شدن کار می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
رویداد Tech World 2016 لنوو در حال برگزاری است و در حالی که این کمپانی از گوشی PHAB2 Pro مبتنی بر پروژه‌ی تانگو گوگل رونمایی کرده و انتظار می‌رود پرچمدار جدید موتورولا نیز در این مراسم معرفی شود، ولی لنوو در ابتدای مراسم اعلام کرد روی گوشی‌ها و تبلت‌هایی با قابلیت خم شدن کار می‌کند.
تبلیغات

لنوو در جریان تک‌ورلد ۲۰۱۶ با نشان دادن تبلت و گوشی‌هایی با قابلیت خم شدن نشان داد که بر روی نسل جدیدی از این محصولات کار می‌کند. این غول چینی گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشت که می‌توانید آن را مانند یک ساعت روی مچ خود ببندید. ضمن اینکه در این رویداد از یک تبلت خم‌شو نیز رونمایی شد. البته این محصولات هنوز در مراحل اولیه و مفهومی قرار دارند.

گوشی خم شونده

تبلت مورد نظر به جایی اینکه مانند کتاب به داخل خم شود، قابلیت خم شدن به سمت بیرون را دارد و در واقع کاربر می‌تواند از دو نمایشگر یکی در جلو و دیگری در پشت دستگاه بهره ببرد. این محصول در واقع زمانی که خم می‌شود عملکردی مانند یک فبلت دارد و وقتی در حالت عادی قرار دارد همچون یک تبلت ۱۰ اینچی به نظر می‌رسد. نکته‌ی جالب در مورد این تبلت عدم وجود لولا در محل خم شدن است و در واقع این صفحه نمایش است که از وسط تا می‌شود.

نطق اصلی مراسم لنوو همچنان در حال برگزاری است و انتظار داریم به زودی پرچمدارموتورولا معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات