بازدید ایلان ماسک از پنتاگون احتمالا به منظور ساخت یک لباس پرنده است

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایلان ماسک قصد دارد از پنتاگون بازدید کند و بنا به اعلام منابع مختلف، این دیدار به منظور بحث در مورد ساخت یک لباس فلزی پرنده (احتمالا شبیه به آنچه در فیلم مرد آهنی دیده‌ایم) صورت خواهد گرفت. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بهترین سرنخی که در مورد دلیل بازدید ایلان ماسک از پنتاگون در دسترس است، مثل همیشه از حساب کاربری توییتر وی بدست آمده است. او در پاسخ به مقاله‌ای که CNN در رابطه با دلایل بازدید وی از پنتاگون منتشر کرده، اقدام به انتشار یک توییت کرده و بیان داشته که قصد ساخت یک لباس فلزی با قابلیت پرواز را دارد. توییت یاد شده را در ادامه با هم می‌خوانیم:

چیزی در مورد لباس فلزی پرنده ... https://edition.cnn.com/2016/06/08/politics/elon-musk-ash-carter-pentagon/— Elon Musk (@elonmusk) June 9, 2016

مسئله جالبی که در مورد این فرد میلیاردر وجود دارد این است که موفقیت وی به حدی رسیده که ایده‌هایی نظیر اسپیس‌ایکس و تسلا و نیز ایده‌های دیگر وی (مثل زندگی در مریخ و اینکه ما هم اکنون در حال زندگی در یک بازی ویدیویی هستیم) به نظر محتمل‌تر می‌رسند. شاید توییت یاد شده فقط یک لطیفه از جنس مرد آهنی باشد یا شاید هم تا ساخت چنین ایده‌ای زمان چندانی باقی نمانده باشد، بخصوص که هم اکنون مدتی است شرکت‌های مختلف و دولت آمریکا در حال کار بر روی ساخت یک اسکلت خارجی رباتیک هستید.

بنا به اعلام یکی از سخنگویان دپارتمان دفاع آمریکا، می‌دانیم که ایلان ماسک در روز پنج‌شنبه با Ash Carter، وزیر دفاع این کشور دیدار کرده تا در مورد فناوری بحث داشته باشند.

از آنجا که کارتر به ارتباط بین دولت و بخش فناوری‌های خصوصی علاقمند است، برگزاری چنین دیدارهایی (و حتی ایجاد یک هیئت مشاوره به مدیریت اریک اشمیت از آلفابت) چندان تعجب‌آور نیست و از طرف دیگر ایلان ماسک نیز سعی دارد تا موفقیت‌های بیشتری را برای SpaceX به ارمغان بیاورد (و به این منظور پیش از این نیز با نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا ارتباط برقرار کرده است). حال اگر بخش دفاعی آمریکا قصد ساخت یک اسکلت رباتی با قابلیت پرواز را داشته باشد، قطعا ایلان ماسک شخصی خواهد بود که برای انجام این کار در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات