ابزار اندرویدی خود را به گیم‌پد تبدیل کنید

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
تصور کنید که تلفن هوشمند شما به گیم‌پد تبدیل شود، آن وقت لذت اجرای بازی‌ها دو چندان می‌شود، اما چطور این کار را انجام دهیم؟
تبلیغات

اگر به دنبال یک گیم‌پد برای انجام بازی پلتفرمر جدید در کامپیوترتان هستید، اما از طرفی علاقه‌ای به خرید یک وسیله جانبی گران‌قیمت ندارید. وسیله‌ای که ممکن است بعد از مدتی به‌ندرت از آن استفاده کنید، چه راه‌کاری باید بیاندیشید؟ ideum راه حلی برای آن پیدا کرده است.

با بروز رسانی حالات بازی در اپلیکیشن کنترل‌کننده مجازی، و همچنین پشتیبانی از اندروید، به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به گیم‌پد یا دکمه‌های روی صفحه نمایش و با استفاده از تلفن‌هوشمند یا تبلت‌تان، بازی را هدایت کنید. همچنین شما می‌توانید برحسب نیاز و نوع بازی‌تان، کنترل‌ها را برای خود تنظیم کنید، مثلا سایز کنترلرها را کوچک و بزرک‌ کنید یا جای هر کدام را تغییر دهید. نرم افزار جدید استانداردهای گرافیکی‌تری را پشتیبانی می‌کند تا اکثر بازی‌های مورد علاقه شما با آن سازگار شود.

شما باید 15 دلار برای دریافت نسخه کامل اپلیکیشن جدید گیم‌پلی بپردازید که هم‌اکنون در Steam قابل دسترس است. هرچند این قیمت برای یک نرم‌افزار نسبتا زیاد است، اما به هر حال هزینه‌ی آن کمتر از خرید یک گیم‌پد است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات