اپل دعوتنامه های کنفرانس توسعه دهندگانش را برای ۲۴ خرداد ماه ارسال کرد

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز دعوتنامه‌های نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگانش را ارسال کرد. کنفرانس توسعه دهندگان اپل از ۲۴ تا ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل ساعاتی پیش دعوتنامه‌ی مربوط به کنفرانس اصلی توسعه دهندگان خود را که ۲۴ خرداد ماه آغاز می‌شود، ارسال کرد. براساس اطلاعات ارائه شده نطق اصلی این کنفرانس در ادیتوریوم Bill Graham Civic شهر سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. این سالن در مقایسه با Moscone ظرفیت بیشتری داشته و از این‌رو قادر است تعداد بیشتری از افراد علاقمند را در خود جای دهد.

انتظار می‌رود اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که با نام WWDC شناخته می‌شود، نسخه‌های جدید سیستم عامل OS X و iOS را رونمایی کند. همچنین باید به رونمایی از نسخه‌های جدید tvOS و watchOS این کمپانی نیز اشاره کرد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که شاید در جریان برگزاری این گردهمایی نسل‌های جدیدی از محصولات سری مک نیز رونمایی شود.

نسخه‌های جدیدی سیستم عامل اپل به ترتیب iOS 10 و OS X 10.12 هستند. انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید iOS به همراه اپلیکیشن تغییر یافته‌ی اپل موزیک در کنار کیت نرم افزاری توسعه‌دهندگان برای Siri و پشتیبانی از اپل پی در مرورگر‌های وب نیز منتشر شود. با استفاده از پشتیبانی اپل پی در مرورگر‌ها، کاربران قادر خواهند بود تا همچون سیستم پی‌پال اقدام به خرید از طریق اپل پی نمایند. همچنین باید به قابلیت‌های جدید OS X 10.12 نیز اشاره کرد که در آن احتمال ترکیب سیری با OS X وجود دارد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که استفاده از سیری توسط کلیدی نرم‌افزاری در منو و داک مک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در خصوص کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در سال جاری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات