
در صورتی که ایمیلهای اسپم زیادی را در حساب کاربری هاتمیل یا آتلوک مشاهده کردهاید، باید به این نکته اشاره کرد که سرویس تشخیص ایمیلهای اسپم این کمپانی طی ساعات گذشته با مشکلاتی روبرو شده است. با زومیت همراه باشید.
براساس اطلاعات ارائه شده، سرویس فیلترینگ ایمیلهای اسپم سرویس ایمیل هاتمیل و آتلوک که هر دو متعلق به مایکروسافت هستند، از ۱۲ ساعت پیش دچار مشکل شده و از اینرو کاربرانی که از این دو سرویس استفاده میکنند، در ساعات گذشته حجم زیادی از ایمیلهای اسپم را دریافت کردهاند. مایکروسافت اعلام کرده که در تلاش است تا مشکل ایجاد شده را حل کند. ردموندیها در وبلاگ آتلوک به این موضوع اشاره کردهاند که شاید شماری از کاربران سرویسهای ایمیل این کمپانی با مشکلاتی از این دست را تجربه کنند.
مایکروسافت در رابطه با راهحل پیشنهادی برای حل این مشکل، چنین اظهار نظر کرده است:
ما برای حل این مشکل، دو راهحل در نظر داریم، یکی به عنوان راه چارهای کوتاه مدت انتخاب شده و سریعا بصورت موقت از دریافت ایمیلهای اسپم پیشگیری خواهد کرد. راه حل دوم به عنوان یک راهکار طولانی مدت این قابلیت را در اختیار سرویس ایمیل مایکروسافت قرار خواهد داد تا از رسیدن ایمیلهای اسپم به سرورهای مایکروسافت جلوگیری کند.
ردموندیها در حال حاضر مشغول انتقال Outlook.com به سرویس آفیس ۳۶۵ خود هستند، اما مشخص نیست که آیا انجام این انتقال باعث ایجاد مشکل مورد نظر شده یا خیر. به گزارش ورج، جستجویی در توییتر نشان از این دارد که مشکل پیش آمده بسیار گسترده بوده و بسیاری از کاربران را تحت تاثیر خود قرار داده است.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.