تماشا کنید: روبات ZenBo راه می‌رود، حرف می‌زند و خانه را کنترل می‌کند

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
روبات ایسوس به عنوان یک روبات خانگی با نام ZenBo معرفی شده است. این روبات خانگی می‌تواند راه برود، حرف بزند، موسیقی پخش کند، کنترل خانه را به دست بگیرید و موارد بسیار دیگر. ایسوس به تازگی ویدیویی از این روبات منتشر کرده که در مدت ۱۱ دقیقه قصد دارد کمک‌هایی که این روبات در خانه می‌تواند برای افراد مختلف داشته باشد را نشان دهد.
تبلیغات

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های روبات ZenBo، امکان اتصال به دستگاه‌های هوشمند درون خانه و وسایل سنتی فناوری است. شما به کمک این روبات می‌توانید متوجه شوید شخص پشت در خانه چه کسی است و با دستور صوتی به روبات، در را باز کنید. این روبات می‌تواند به لامپ‌ها، تلویزیون‌ و وسایل خنک و گرم‌کننده درون خانه متصل شود و آن‌ها را کنترل کند.

asus-zenbo

روبات زن‌بو می‌تواند یادآور‌هایی را که برای آن تنظیم کرده‌اید به یاد شما بیاورد. برای مثال قرار ملاقات‌هایی که با دکتر دارید یا زمان‌ مصرف دارو را به شما یادآوری کند. حتی زمانی که خارج از خانه هستید می‌توانید به دوربین این روبات وصل شوید و وضعیت خانه خود را چک کنید. این روبات می‌تواند کار‌های بامزه هم انجام دهد. برای مثال اگر موسیقی پخش کنید، این روبات با آن موسیقی می‌رقصد یا داستان‌های مختلف را با صدای بلند می‌خواند.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات