نظرسنجی: به نظر شما نام اندروید N چه خواهد بود؟

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دیروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که نامگذاری اندروید N برعهده‌ی کاربران و به انتخاب آن‌ها خواهد بود. نظر شما در مورد نام این نسخه از اندروید چیست؟ دوست دارید N مخفف چه کلمه‌ای باشد؟ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اندروید N نسخه‌ی جدید سیستم عامل محبوب گوگل است که پیش‌تر به بررسی ویژگی‌های جدید آن پرداخته بودیم. برخلاف روند همیشگی و انتظاری که داشتیم، گوگل این بار اعلام کرد که نام نسخه‌ی جدید سیستم عاملش را کاربران آن به انتخاب خود، برخواهند گزید. کافی است به وبسایت نام‌گذاری اندروید N مراجعه کرده و نام پیشنهادی خود را که با N شروع می‌شود، اعلام کنید.

در روزهای گذشته بسیاری شانس نام نوتلا را بیشتر از بقیه می‌دانستند چرا که گوگل در نسخه‌های قبلی نیز نشان داده بود که به نام شیرینی‌ها و شکلات علاقه دارد اما این بار گوگل تصمیم گرفته راه دیگری را پیش‌ بگیرد. حالا انتخاب با شما است که کدام نام را برای نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید خود انتخاب کنید.

در بین این نام‌ها، موارد عجیبی همچون نارشملو، New York Cheesecake و موارد جالب دیگری نیز به چشم می‌خورند. حال نوبت شما است که نام مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما در بین گزینه‌ها، انتخاب‌های محتمل را قرار داده‌ایم و البته گزینه‌ی موارد دیگر نیز قرار داده شده تا در صورت انتخاب آن، نام پیشنهادی خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات