واتس اپ در حال تست قابلیت تماس ویدیویی است

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدتی قبل سرویس پیام‌رسان واتساپ، امکان برقراری تماس‌های صوتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. حالا ظاهراً این پیام‌رسان در حال تست قابلیت تماس‌های ویدیویی است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدت زیادی از اضافه شدن امکان ایجاد تماس‌های صوتی در واتساپ نمی‌گذرد و حالا این شرکت قصد دارد تا یک گام دیگر به جلو برداشته و امکان برقراری تماس‌های تصویری را نیز به سرویس خود اضافه کند.

در جدیدترین نسخه آزمایشی این پیام‌رسان، گزینه‌ای برای برقراری تماس‌های ویدیویی به چشم می‌خورد. متأسفانه به نظر‌ می‌رسد در حال حاضر این قابلیت برای همه کاربران فعال نشده و برخی از افراد با پیغام Video Calling is unavailable at this time (تماس تصویری در حال حاضر دردسترس نیست) مواجه می‌شوند. در هرحال برخی دیگر از کاربران گزارش داده‌اند که موفق به استفاده از ویژگی مورد اشاره شده‌اند.

این قابلیت اکنون در فاز تست بوده و احتمالاً زمان زیادی تا فعال شدن آن به صورت عمومی برای همه کاربران باقی نمانده است. پس می‌توان گفت به‌زودی قابلیت برقراری تماس‌های ویدویی در اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS پیام‌رسان واتساپ به‌زودی دردسترس همه قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا اضافه شدن قابلیت برقراری تماس‌های صوتی شما را به استفاده بیشتر از این پیام‌رسان مشتاق خواهد کرد؟ نظرات خود را در این مورد با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات