مایکروسافت پروژه تقویم Sunrise را از 10 شهریور تعطیل می‌کند

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
خرید اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های کوچک توسط شرکت‌های بزرگ همیشه به موفقیت این اپ‌ها منجر نخواهد شد. اپلیکیشن تقویم Sunrise که سال گذشته توسط مایکروسافت خریداری شد، قرار است به زودی رسما به کار خود پایان دهد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم توسعه‌دهنده‌ی پروژه تقویم Sunrise به تازگی در بلاگ رسمی خود اعلام کرده که این اپلیکیشن که سال گذشته توسط مایکروسافت خریداری شده بود، به زودی به کار خود خاتمه خواهد داد و از این به بعد این تیم تمرکز خود را به توسعه‌ی قابلیت‌های تقویم سرویس اوت‌لوک (Outlook) در دو پلتفرم iOS و اندروید معطوف خواهد ساخت.

اپلیکیشن Sunrise از تمامی فروشگاه‌ها حذف شده و تیم توسعه‌ی این اپ اعلام کرده که پروژه‌ی مورد اشاره در روز ۱۰ شهریور (۳۱ آگوست ۲۰۱۶) سال جاری، رسما به کار خود پایان خواهد داد. 

از این پس دیگر قابلیت جدیدی به این اپلیکیشن اضافه نخواهد شد و مشکلات و ایرادهای آن نیز رفع نمی‌شوند. تیم توسعه‌ی این اپلیکیشن در ادامه اینگونه بیان کرده‌اند:

برای ما، این اپ، یک برنامه‌ی کوچک و ضعیف است و تجربه‌ی کاربری مورد انتظار ما را ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل می‌خواهیم پروژه‌ی یاد شده را متوقف سازیم.

از آنجا که مایکروسافت در ماه اکتبر اعلام کرده بود، اوت‌لوک به زودی جایگزین اپلیکیشن کنونی Sunrise خواهد شد، چندان جای تعجب نیست که این اتفاق روی دهد و پروژه‌ی مورد بحث به طور کامل تعطیل شود. این خبر توسط Javier Soltero اعلام شده که پس از خریداری اپلیکیشن ایمیل Acompli توسط مایکروسافت به عنوان نایب رئیس سرویس اوت‌لوک منسوب شد. اپلیکیشن Acompli هم اکنون به عنوان هسته‌ی اصلی نسخه‌ی موبایلی اپلیکیشن مدرن Outlook مورد استفاده قرار گرفته است.

تیم توسعه‌ی اپلیکیشن Sunrise در ادامه اینگونه بیان داشته:

ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قابلیت‌های مهم و جذاب Sunrise از جمله تقویم‌های جذاب، آیکن‌های زیبای مرتبط با رویدادها و تقویم‌ها که شما به آن‌ها علاقه دارید را به اپلیکیشن‌های اوت‌لوک اضافه کنیم. ما معتقد هستیم که شما توانایی‌های تیم ما را در اپلیکیشن‌های جدید نیز مشاهده کنید.

نظر شما در مورد پایان کار یکی دیگر از پروژه‌های مایکروسافت چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات