تماشا کنید: گفتگو با مدیرعامل کمپانی نقش در DISTREE 2016

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگاه دیستری 2016 هفته گذشته در ابوظبی برگزار شد. در این نمایشگاه تعدادی از خرده‌فروشان و برند‌های ایرانی با همت شرکت نقش حاضر شدند تا علاوه بر آشنایی با محصولات جدید، کانال‌های بهتری را برای فروش بیابند. در جریان برگزاری نمایشگاه دیستری ۲۰۱۶ فرصتی دست داد تا گفتگویی با مهندس غنیمی فرد، مدیرعامل شرکت نقش داشته باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه دیستری که بیشتر با هدف آشنا کردن تولیدکنندگان و خرده فروشان برای گسترش کانال‌های فروش برگزار می‌شود، کمپانی‌های ایرانی نیز به همت شرکت نقش این شانس را داشتند تا با بهترین برندهای جهانی آشنا شوند. در جریان برگزاری نمایشگاه دیستری ۲۰۱۶ به گفتگو با مهندس غینمی فرد، مدیرعامل شرکت نقش پرداختیم. شرکت نقش به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی مراسم دیستری خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ میلادی، برای اولین بار طی ۱۲ دوره‌ی اخیر برگزاری این گردهمایی، برندهای ایرانی را نیز با خود همراه کرده بود تا فرصت جدیدی برای فعالان آی‌تی و خرده فروشان اعم از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی به منظور یافتن کانال‌های جدید فروش داشته باشند.

در دیستری امسال نام‌های بزرگی نظیر سیسکو، پَروت و ایسر در کنار کمپانی‌هایی نظیر ایکس تاچ، تاچ‌میت و خرده‌فروشان دیگری از سایر کشورهای منطقه خاورمیانه حضور داشتند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه، فرصت‌های بسیار زیادی برای آشنایی با محصولات جدید ایجاد شده و امکان وارد شدن برند‌های متعددی نیز به بازار کشور حاصل شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو گفتگوی زومیت با مهندس غنیمی فرد را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات