ال جی نام های تجاری جدید از سری ایکس را ثبت کرد؛ X Suit چه دستگاهی خواهد بود؟

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی قصد دارد تا خط تولید محصولات سری X خود را گسترش دهد. در همین رابطه به تازگی این کمپانی ۴ نام جدید را برای ۴ محصول جدید در این سری به ثبت رسانده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ال‌جی در سال ۲۰۱۶ حسابی فعال شده است. این کمپانی کره‌ای در سال جاری نسل جدید پرچمدار تلفن‌های هوشمند خود به نام LG G5 را معرفی کرد که طراحی ماژولار داشته و لوازم جانبی مختلفی برای آن تولید شده است. همچنین محصولات مقرون به صرفه سری X و K توسط شرکت یاد شده عرضه می‌شوند. ظاهرا تلاش بعدی ال‌جی گسترش خط تولید دستگاه‌های سری X با ۴ محصول جدید است که X Suit، X Skin، X Classic و X Slim نام دارند. این شرکت در اواخر هفته‌ی گذشته نام این دستگاه‌ها را در کره به ثبت رسانده که این یعنی مدت زمان زیادی تا معرفی آن‌ها باقی نمانده است.

به غیر از نام محصولات مورد بحث، هنوز جزئیات دیگری در مورد آن‌ها اعلام نشده؛ اما  با توجه به همین نام‌ها می‌توان انتظار دستگاه‌های متفاوتی را از نظر طراحی، اندازه و دیگر ویژگی‌ها داشت. همچنین می‌توان با اطمینان زیادی اعلام کرد که احتمالا برخی از این محصولات تلفن هوشمند نباشند.

سری X ال‌جی در حال‌حاضر شامل نمایشگر LG X و دوربین LG X می‌شوند. این دو محصول در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون معرفی شدند و پیش از عرضه در کره جنوبی، به صورت گسترده در دیگر بازارهای مهم ال‌جی از جمله اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه شدند. به نظر می‌رسد ال‌جی در حال حاضر این محصولات را در آمریکای شمالی عرضه نکند. دستگاه‌های مورد اشاره محصولاتی میان‌رده هستند که تکنولوژی‌های مهم ارائه شده در تلفن‌های هوشمند پرچمدار ال‌جی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نمایشگر بکار گرفته شده در LG V10 درست همان نمایشگر LG X بوده و دوربین دوگانه‌ی بکار رفته در LG G5 نیز در LG X Cam مورد استفاده قرار گرفته است. در این شرایط محصولات یاد شده با قیمتی به‌صرفه‌تر در دسترس علاقمندان قرار دارند.

نظر شما در مورد این محصولات جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات