کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ از ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نیز همچون بسیاری از کمپانی‌های بزرگ عرصه فناوری، کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در دهه‌ی اول اردیبهشت برگزار می‌کند. در این گردهمایی کنفرانس‌هایی در حوزه‌ی اینترنت اشیا، تلویزیون‌های هوشمند، تایزن، واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند برگزار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده که در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه سال جاری، ۲۷ و ۲۸ آوریل، کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در Moscone West Center سن فرانسیسکو برگزار می‌کند. این کنفرانس که مخصوص توسعه دهندگان است، با شعار Connecting the Future Everywhere You Look برگزار می‌شود و طی آن بیش از ۷۰ جلسه و کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد که ۱۰۰ نفر از متخصصان و کارشناسان مطرح در عرصه‌ی فناوری به سخنرانی خواهند پرداخت. همان‌طور که اشاره کردیم این جلسات شامل کارگاه‌های عملی و هندز آن‌ها با گجت‌هایی خواهد بود که سامسونگ روانه‌ی بازار کرده است. تکنولوژی‌هایی که در SDC 2016 به آن‌ها پرداخته خواهد شد، باید به تلویزیون‌های هوشمند، اینترنت اشیا، سیستم‌عامل تایزن، واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند در کنار سایر حوزه‌ها اشاره کرد.

از جمله‌‌ی افرادی که در این گردهمایی سخنرانی خواهند کرد، باید به DJ Koh، رئیس بخش موبایل و ارتباطات سامسونگ اشاره کرد. همچنین مدیر بخش طراحی و توسعه، قائم مقام بخش تولید نمایشگر‌ها و رئیس مرکز تحقیقات و نوآوری‌های سامسونگ نیز حضور خواهند داشت تا از ایده‌ها و آینده‌ی محصولات سامسونگ سخن بگویند. علاوه بر متخصصان سامسونگ، باید به حضور متخصصان و کارشناسان ارشد سایر کمپانی‌ها نظیر اینتل، آی بی ام، سیسکو در کنار سایر کمپانی‌های مطرح اشاره کرد. باید دید که سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود چه سرنخ‌هایی را از محصولاتی که قرار است در آینده روانه‌ی بازار کند، ارائه می‌دهد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات