اپل شروع مراسم WWDC از ۲۴ خرداد را تایید کرد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
امروز سیری تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل را لو داد و حالا رسما شرکت مستقر در کوپرتینو تایید کرده که از ۱۳ تا ۱۷ ژوئن برابر با ۲۴ تا ۲۸ خرداد مراسم مخصوص توسعه دهندگان را در سان‌ فرانسیسکو آمریکا برگزار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل اطلاعات واضح‌تر و بیشتری را از محل دقیق، زمان‌بندی مراسم‌ها و همچنین جزییات بیشتر درباره شیوه برگزاری مراسم WWDC در وب‌سایتی مخصوص این مراسم ارائه کرده است. بلیط این مراسم ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد و همه توسعه دهندگان مشتاق هم نمی‌توانند به این مراسم بروند. شبیه به سال قبل، شانس خرید بلیط برای رفتن به این مراسم بین افرادی که ثبت نام کرده‌اند وجود دارد.

امسال مراسم WWDC با نطق اصلی اپل در سالن بیل گراهام شهر سان فرانسیسکو شروع خواهد شد که اپل می‌خواهد در آن محصولات «هیجان انگیزی» را معرفی کند و در ادامه هفته پر از مراسم‌هایی درباره فناوری‌های جدید اپل، آزمایشگاه‌ها و مشاوره‌هایی خواهد بود که امکان کار کردن توسعه دهندگان با مهندسان اپل را می‌دهد.

سال پیش Apple Music در مراسم WWDC معرفی شد و بروزرسانی‌های جدیدی برای iOS و OS X رونمایی شدند. هنوز برای حدس زدن درباره اتفاقاتی که قرار است در این مراسم بیفتد بسیار زود است و باید کمی منتظر بمانیم تا این مراسم تا چند روز دیگر رسما کار خود را شروع کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات