توافق ۲.۵ میلیارد دلاری اپل و سامسونگ برای تولید ۱۰۰ میلیون پنل ۵.۵ اینچی OLED برای آیفون 7 اس

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدید منتشر شده توسط Korean Herald نشان از این دارد که اپل و سامسونگ برای تولید بیش از ۱۰۰ میلیون پنل نمایشی OLED در سال ۲۰۱۷ به توافق رسیده‌اند. در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری مبنی بر استفاده از پنل‌های نمایشی OLED توسط اپل در آیفون‌های بعدی به گوش رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس گزارش Korean Herald دو کمپانی اپل و سامسونگ برای تامین نمایشگر‌های OLED مورد نیاز اپل در سال ۲۰۱۷ به توافق رسیده‌اند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰۰ میلیون پنل نمایشی OLED را در اختیار این کمپانی قرار خواهد داد. همانطور که می‌دانید در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد استفاده از پنل‌های نمایشی OLED توسط اپل در آیفون‌های نسل آینده منتشر شده است.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که ارزش این معامله بیش از ۲.۵۹ میلیارد دلار بوده و برای سه سال ادامه خواهد داشت. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که طی همکاری سامسونگ با اپل، کمپانی کره‌ای‌ بیش از ۱۰۰ میلیون پنل ۵.۵ اینچی OLED را در اختیار اپل قرار خواهد داد. در این گزارش اشاره‌ای به تولید پنل‌های نمایشی ۴.۷ اینچی نشده است.

سامسونگ الکترونیک در این خصوص اظهار نظری نکرده است. همانطور که اشاره کردیم در ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی در خصوص استفاده از پنل‌های OLED توسط اپل منتشر شده بود. با توجه به اینکه پیش از این استفاده از پنل‌های OLED برای سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ پیش بینی شده بود، اما به نظر می‌رسد باید در سال آینده میلادی شاهد عرضه‌ی آیفون‌های مجهز به نمایشگر‌های OLED باشیم.

مینگ چی کو، تحلیل‌گیر موسسه‌ی KGI با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرده که اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی محصولات سری آیفون را با تغییرات روانه‌ی بازار خواهد کرد. این تغییرات شامل فرم‌فکتور جدید و حاشیه‌های باریک‌تر خواهد بود. براساس گزارش منتشر شده توسط مینگ چی کو، آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ میلادی از وجود شیشه و فلز در طراحی خود بهره می‌برند که از این نظر می‌توان آن‌ها را شبیه به آیفون ۴ و آیفون ۴ اس خواند. همچنین باید به احتمالات در خصوص اضافه شدن نسخه‌ی ۵.۸ اینچی نیز در کنار شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 اپل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات