ال جی و انتخاب شعار قدیمی آیفون برای تبلیغ ال جی جی 5

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی ال‌جی حدودا ۶ هفته پیش در نمایشگاه MWC بارسلون از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود با نام جی ۵ رونمایی کرده و حالا هم ظاهرا شروع به تبلیغات برای آن کرده است، اما گفته می‌شود که شعار تبلیغاتی ال‌جی جی ۵، همان شعار قدیمی آیفون‌های اپل است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵، از این هفته در بسیاری از بازارهای جهان عرضه شده و جایگزین پرچمدار پیشین این کمپانی یعنی ال‌جی جی ۴ خواهد شد. این گوشی همانند نسلهای پیشین خود دارای طراحی متفاوت با سایر محصولات بازار بوده و البته از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد. چیزی که تا امسال در پرچمداران ال‌جی شاهد آن نبودیم. جی ۵ دارای یک بخش ماژولار در قسمت پایینی خود است که می‌تواند برای تعویض باتری مورد استفاده قرار بگیرد، اما کاربرد این بخش بیش از تعویض باتری است. با جدا کردن این بخش می‌توان لوازم جانبی جدیدی که توسط ال‌جی برای این گوشی معرفی شده است را به آن متصل کرده و از مزایایی همچون تقویت صدا، افزایش ظرفیت باتری یا افزایش کنترل بر روی دوربین بهره‌مند شد.

جی ۵ شروعی تازه برای ال‌جی محسوب می‌شود، اما نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا ایده‌ی اتصال قطعات ماژولار به گوشی که برای اولین بار در این پرچمدار معنا پیدا کرده است، در آینده توسط سازندگان دیگر هم استفاده خواهد شد یا نه. ال‌جی کانادا در وبسایت خود و در صفحه‌ی مخصوص جی ۵ نوشته است: چون این گوشی همه‌چیز را تغییر می‌دهد.

ال‌جی جی ۵

این جمله بسیار شبیه به جمله‌ی معروف اپل برای تبلیغ آیفون‌ ۴ در سال ۲۰۱۰ است. اپل در تبلیغات خود در مورد آیفون ۴ گفته بود: این گوشی دوباره همه چیز را تغییر می‌دهد.

آیفون ۴

البته این جمله در انحصار اپل نیست و طبیعتا هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند، اما استفاده از جمله‌ی تبلیغاتی ۶ سال پیش اپل برای تبلیغ پرچمداری اندرویدی، کاری جالب و بحث برانگیز است. باید این نکته را هم اضافه کرد که در هیچ جای دیگری این جمله توسط ال‌جی به کار نرفته است، و احتمال دارد که استفاده از این عبارت تبلیغاتی تنها منحصر به کانادا باشد. به هر حال خواه ال‌جی از اپل الهام گرفته باشد و خواه نگرفته باشد، این کمپانی هنوز هم معتقد است که جی ۵ به دلیل ماژولار بودن خود می‌تواند صنعت تلفن‌های همراه هوشمند را دگرگون کند. آیا ال‌جی جی ۵ می‌تواند تغییری عظیم در طراحی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند؟ برای فهمیدن این موضوع تنها باید صبر کرد و عکس‌العمل کاربران و سایر شرکت‌ها را دید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات