تلفن‌های هوشمند Vivo X6S و X6S پلاس با رم ۴ گیگابایتی معرفی شدند

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های چینی تولید کننده تلفن‌های هوشمند این روزها بسیار فعال شده‌اند. Vivo یکی از همین کمپانی‌ها است که حالا دو تلفن هوشمند جدید به نام‌ Vivo X6S و Vivo X6S Plus را به صورت رسمی معرفی کرد. این محصولات مجهز به ۴ گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ و دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

Vivo یک شرکت چینی است که به تولید تلفن‌های هوشمند مشغول است و به احتمال زیاد شما نیز تا کنون اسم این کمپانی را شنیده‌اید. این شرکت به تازگی از گوشی هوشمند و جذاب Vivo Xplay 5 رونمایی کرد که در واقع اولین موبایل هوشمند دنیا با ۶ گیگابایت حافظه رم بود. این دستگاه همچنین مجهز به پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۲۰ چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی است. Xplay 5 مطمئنا یک محصول بسیار جذاب است، اما شرکت مورد بحث قصد دارد تا به زودی دو مدل دیگر به‌نام Vivo V3 و V3 Max را هم برای بازار هند معرفی کند. درحالیکه منتظر بودیم این معرفی صورت پذیرد، ویوو با معرفی دو تلفن هوشمند Vivo X6S و Vivo X6S Plus که اخیرا در مورد آن‌ها شایعاتی منتشر شده بود، همه را شگفت زده کرد.

اولین و مهمترین نکته در مورد این دو محصول وجود ۴ گیگابایت رم پردازشی در گوشی‌هایی میان رده است. این دو دستگاه طراحی و مشخصات فنی تقریبا مشابهی دارند و فقط از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. Vivo X6S تلفن هوشمندی است که مجهز به صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با کیفیت تمام اچ‌دی است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پنل بکار رفته در این صفحه نمایش نیز از نوع Super AMOLED بوده و باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز ظرفیتی ۲۴۰۰ میلی‌آمپری دارد. در طرف دیگر Vivo X6S Plus را داریم که مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است و همانند برادر کوچکتر خود رزولوش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند و پنل بکار رفته در صفحه نمایش این محصول نیز از نوع Super AMOLED است. تفاوت دیگر این مدل با مدل قبلی استفاده از باتری بزرگ‌تر با حجم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. هر دو گوشی یاد شده مجهز به پردازنده اصلی اسنپدراگون ۶۵۲ هشت هسته‌ای هستند. چیپ پردازش گرافیکی بکار گرفته شده در هر دو مدل گوشی هوشمند مورد بحث، آدرنو ۵۱۰ است. دوربین اصلی این دو دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم f/2.2 است و در جلو آن‌ها نیز شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. سیستم عامل پیش‌فرض این محصولات اندروید ۵.۱ است و هر دو مدل از قابلیت شارژ سریع برخوردارد هستند و نیز امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت 4G LTE را دارند.

همانطور که در عکس بالا می‌بینید، Vivo X6S و Vivo X6S Plus بدنه‌ای فلزی دارند و نیز سنسور اثر انگشت در پشت آن‌ها قرار گرفته. تمامی کلید‌های سخت افزاری این دو گوشی هوشمند در سمت راست قرار داده شده‌اند. همچنین سه دکمه در زیر صفحه نمایش قرار دارند که در واقع کلید‌های منو، خانه و اپلیکیشن‌های اخیر هستند. Vivo X6S دارای ابعاد ۱۴۷.۹ در ۷۳.۷۵ در ۶.۵۶ میلی‌متر بوده و ۱۴۰ گرم نیز وزن دارد. ابعاد Vivo X6S Plus نیز ۱۵۸.۴ در ۸۰.۱ در ۶.۸۵ میلی‌متر است و وزنی ۱۷۲.۵ گرمی دارد. مدل کوچک‌تر با قیمت ۴۰۲ دلار و مدل پلاس با قیمت ۴۹۵ دلار در بازار چین به مشتریان عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد این دو محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات