ویندوز 10 بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت آغاز شد که در جریان آن به ارائه‌ی آماری در مورد ویندوز ۱۰ و میزان کاربران در حاشیه‌ی آن پرداخت. براساس اطلاعات ارائه شده ویندوز ۱۰ در طول ۸ ماه اول پس از عرضه، بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تری میرسون، ویندوز ۱۰ در فاصله‌ی ۸ ماه از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی، توانسته بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد. در خلال ماه‌های پس از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ در قالب نسخه‌ی نهایی، شرکای سخت‌افزاری این کمپانی بیش از ۵۰۰ میلیون گجت جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

میرسون از این موضوع پرده برداشت که ویندوز ۱۰ از نظر سرعت استفاده، بیشترین شتاب را در میان سایر نسخه‌های عرضه شده از این سیستم‌عامل داشته است. براساس اطلاعات ارائه شده، ویندوز ۱۰ موفق شده تا سرعت دریافت از سوی کاربران را در مقایسه با ویندوز ۷ با فاصله‌ی ۱۴۵ درصدی پشت سر بگذارد. همچنین وی به تعداد ساعاتی که گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار گرفته، اشاره کرده، و اعلام کرد که گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ بیش از ۷۵ میلیارد ساعت در طول ۸ ماه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در صورت نگاه به آمار تفکیکی، بیش از ۱۴ میلیون کاربر در روز اول به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کرده‌اند. این آمار برای ماه اول، تا ماه اکتبر و تا ابتدای ژانویه شامل بروزرسانی ۷۵ میلیون، ۱۱۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون کاربر می‌شود. وی همچنین به اپلیکیشن‌های یونیورسال نیز اشاره کرد که باعث شده تا توسعه‌دهندگان برای استفاده از این پلتفرم مشتاق‌تر باشند.

وی به امکان بروزرسانی ویندوز ۱۰ بصورت رایگان نیز به عنوان فاکتوری سازنده در جهت افزایش تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند، اشاره کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات