لیونل مسی، سفیر جهانی برند هواوی می‌شود

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، در مراسمی به عنوان سفیر جهانی برند چینی هواوی معرفی شد. محبوبیت بالای مسی باعث شده که هواوی به فکر همکاری بلند مدت با این بازیکن فوتبال بیفتد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل در سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید و توانست خود را به عنوان سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا معرفی کند. همچنین در بازار داخلی چین نیز رقابت تنگاتنگ خود با برند‌هایی مثل شیائومی را ادامه داد و برای سال ۲۰۱۶ احتمالا برنامه‌های زیادی در سر دارد. با این حال باید تا انتهای ماه مارس صبر کرد و کارنامه‌ی سه ماه اول سال ۲۰۱۶ این کمپانی را مشاهده کرد.

هواوی در مراسمی در اسپانیا لونل مسی را به عنوان سفیر این برند در دنیا معرفی کرد. این بازیکن فوتبال که تا به حال موفق به دریافت پنج توپ طلا شده، یکی از محبوب‌ترین ورزش‌کاران در مستطیل سبز به حساب می‌آید.

در حالیکه بعضی گزارش‌ها از مبلغ ۸ میلیون یورویی این قرارداد به طور سالیانه صحبت می‌کنند، اما این کمپانی مبلغ این قرارداد را  به طوری رسمی اعلام نکرده است. با این حال چینی‌ها از علاقه‌ی خود برای همکاری‌های بلند مدت با لیونل مسی سخن گفته‌اند و احتمالا اسپانسر چند سال آینده‌ی این بازیکن فوتبال خواهند ماند.

مسئولین هواوی در این مراسم اضافه کردند:

با کمک لیونل مسی می‌توانیم مخاطبین خود را به تلاش، استقامت و پیشرفت تشویق کنیم و سعی کنیم تا شبکه‌ای از مشتریان در قاره‌های اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی ایجاد کنیم. مردم این سه قاره برای هواوی ارزش بالایی دارند. ما به راهی که در آن قرار داریم مفتخر هستیم و با انتخاب لیونل مسی تعهد خودمان را به چالش‌های پیش روی هواوی بازنگری خواهیم کرد.

در همین مراسم مسی نیز گفت:

باید همواره برای رسیدن هدف‌های خود تلاش کنید؛ در این مسیر شاید مجبور به ترک وابستگی‌های خود نیز باشید. اگر روزی به این نتیجه برسید که دیگر پیشرفتی در زندگی خود ندارید، باید اهداف جدیدی را برای خود ترسیم کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات