یاهو ارائه برخی از محصولات و سرویس‌ هایش را متوقف می‌کند

یک‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد همچنان شرایط نابسامان یاهو ادامه دارد و این کمپانی با مشکلات زیادی روبرو است. بر این اساس یاهو به تازگی اعلام کرده در جهت ساده‌سازی تجارت‌های این کمپانی، قصد دارد برخی از محصولات و سرویس‌های خود از جمله اپلیکیشن LiveText را متوقف کند.
تبلیغات

 یاهو روزهای خوبی را نمی‌‌گذراند و تقریبا همه به این موضوع واقف هستند. این کمپانی در جدیدترین پست خود اعلام کرده قصد دارد بعد از تعطیلی تعدادی از مجله‌های آنلاین خود، برخی از محصولاتش شامل یاهو گیمز و اپلیکیشن‌ پیام‌رسان ویدیویی لایوتکست و تعدادی از برنامه‌های رسانه‌ای خود مانند Yahoo Astrology که در کشورهای مشخصی اجرا می‌شد را متوقف کند. همچنین یاهو اعلام کرده که بخش‌هایی از پلتفرم جستجوی وب Yahoo BOSS نیز از دسترس خارج خواهد شد.

نکته‌ی جالب به اپلیکیشن پیام‌رسان ویدیویی لایوتکست مربوط می‌شود که تنها ۷ ماه پیش در جریان کنفرانس خبری یاهو در نیویورک معرفی شد و حالا قرار است متوقف شود. این اپلیکیشن از طریق چت ویدیویی امکان برقراری ارتباط میان کاربران را فراهم می‌کرد و امکان چت صوتی نداشت. به این معنی که وقتی در حال چت کردن با شخصی هستید، می‌توانید با فردی دیگر نیز چت تصویری داشته باشید. گرچه به نظر می‌رسد این ایده نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد.

معمولا متوقف کردن محصولات و سرویس‌های مختلف نشانه‌ی خوبی نیست و این موضوع در مورد یاهو نیز صدق می‌کند. یاهو مدعی شده قصد ساده‌سازی تجارت‌های خود را دارد تا بتواند روی بهبود تجربه‌ی کاربری ما تمرکز کند. این موضوع در آخرین گزارش مالی این کمپانی نیز اعلام شد. همچنین تا کنون پیشنهادهایی برای خرید یاهو ارائه شده است.

مریسا میر، مدیر عامل یاهو در مصاحبه با PBS از وضعیت کمپانی خود دفاع کرده و از یک برنامه‌ی جدید سه ساله سخن گفته است.

لایوتکست تا پایان ماه جاری میلادی برای همیشه از دسترس خارج می‌شود و قرار است یاهو گیمز از ماه می متوقف شود. سایت‌های رسانه‌ای نیز طی هفته‌های آتی فعالیت خود را متوقف خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات