هواوی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند با یکدیگر همکاری می کنند

پنج‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی که پس از دست یافتن به رکورد فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، در پی عبور از اپل و سامسونگ تا سال ۲۰۲۱ میلادی است، حال برای بهبود دوربین گوشی‌های هوشمندش همکاری با کمپانی شناخته شده‌ی لایکا (Leica) را در دستور کارش قرار داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با آغاز نمایشگاه +CP که بزرگ‌ترین گردهمایی نمایشگاهی جهان در زمینه‌ی دوربین است، اخبار بسیار جالب توجهی به گوش می‌رسد. براساس آخرین اخبار منتشر شده، هواوی در جهت بهبود و بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر دوربین‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمندش، همکاری با لایکا را در دستور کار قرار داده است. لایکا یکی از کمپانی‌های مطرح آلمانی فعال در حوزه‌ی تولید انواع دوربین و توسعه‌ی فناوری مرتبط با حوزه‌ی عکاسی است.

براساس اطلاعات برگرفته از بیانیه‌ی مطبوعاتی که به مناسبت همکاری این دو کمپانی منتشر شده، هواوی و لایکا فناوری و داشته‌های فنی خود را طی یک همکاری بلند مدت برای تولید محصولاتی با کیفیت به اشتراک خواهند گذاشت. این دو کمپانی در پی آن هستند تا با اشتراک‌گذاری دانش مهندسی خود، حوزه‌ی عکاسی در گوشی‌های هوشمند را با تحول و تغییر شگرفی همراه کنند.

هنوز مشخص نیست که جزئیات همکاری این دو کمپانی به چه ترتیب بوده و نتیجه‌ی همکاری لایکا با هواوی چگونه کرد پیدا خواهد کرد. لایکا سابقه‌ی همکاری با سایر کمپانی‌ها را نیز در کارنامه دارد. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی پیش از این با پاناسونیک همکاری کرده است. پاناسونیک در زمان همکاری با لایکا شماری از محصولات خود را با بسته‌بندی لایکا روانه‌ی بازار می‌کرد که این موضوع امکان بالا بردن قیمت محصولات را برای پاناسونیک ممکن می‌کرد. همچنین باید به گوشی هوشمند CM1 نیز اشاره کرد که با همکاری لایکا تولید و روانه‌ی بازار شده است. لایکا در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دارای جایگاهی است که از آن به عنوان یک کمپانی لوکس‌ساز یاد می‌شود. هواوی امیدوار است تا با همکاری لایکا، علاوه بر بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمندش، اعتبار بیشتری را نیز برای محصولاتش دست و پا کند.

هواوی یکی از کمپانی‌های در حال رشد دنیای فناوری است که در سال‌های گذشته با در پیش گرفتن سیاست‌های صحیح پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده است. از آن سو لایکا نیز به عنوان یک برند شناخته شده در دنیای عکاسی از اهمیت دوربین و تصویربرداری در گوشی‌های هوشمند آگاه بوده و از این‌رو باید این همکاری را برای طرفین بسیار کاربردی خواند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط هر دو کمپانی، ابعاد این همکاری با گذشت زمان بیش از پیش مشخص خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات