سونی با Xperia Ear دستیار صوتی را به گوش‌ شما می‌آورد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از شایعات مختلفی که در زمینه‌ی معرفی ایرباد جدیدی از سونی در سال ۲۰۱۶ شنیده بودیم، این شرکت در نهایت ساعتی پیش از ایر باد جدید خود رونمایی کرد. دستگاهی که نقش یک دستیار شخصی را نیز ایفا می‌کند. با زومیت همراه  باشید.
تبلیغات

 سونی امروز در جریان رویداد MWC 2016 از ایرباد جدید خود که آن را Xperia Ear‌ نامیده، رونمایی کرد. هر چند که برخی خیلی زود به مقایسه این دستگاه با موتو هینت پرداختند باید گفت که محصول جدید سونی کمی متفاوت بوده و چیزی بیشتر از یک هدفون بلوتوثی است. اکسپریا Ear دارای حسگری است که تعیین می‌کند آیا دستگاه درون گوش کاربر قرار گرفته یا نه که این به گوشی هوشمند اندرویدی کمک می‌کند تا با ایرباد جفت شود. همچنین این ایرباد قابلیت کار با فرمان‌های صوتی را نیز دارد و مواردی نظیر جستجوی اینترنتی و مسیریابی را از طریق فرمان‌های صوتی اجرا می‌کند. همچنین می‌تواند به کاربر در رابطه با قرار ملاقات‌های پیش رو، تماس‌های پاسخ داده نشده، اخبار و نوتیفیکیشن‌ها اطلاع رسانی کند. 

البته این ابزار یک نقطه ضعف هم دارد و آن هم عمر باتری است که فقط ۳.۵ ساعت در حالت فعال دوام می‌آورد. البته سونی معتقد است که این میزان برای بسیاری از کاربران کافی است و البته اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگوییم که قرار نیست از چنینی ابزاری در  کل طول روز استفاده کنیم و شاید همین میزان شارژ باتری کافی هم باشد. 

البته اگر به شارژ باتری بیشتری نیاز داشتید، سونی قاب قابل حملی را هم برای این دستگاه تدارک دیده که می‌تواند در طی مسیر Xperia Ear ‌را شارژ کند. سونی در مورد قیمت این دستگاه اظهار نظری نکرده است. سونی تابستان امسال این محصول را به بازار عرضه می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات