سامسونگ با همکاری لاین برای گلکسی اس 7 لوازم جانبی تولید می‌کند

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بالاخره در مراسم رسمی سامسونگ در MWC ۲۰۱۶ معرفی شدند. شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، عزم خود را جزم کرده‌اند تا بهترین محصولات را به عنوان لوازم جانبی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج روانه بازار کنند. در این میان سامسونگ با شرکت لاین یک قرارداد همکاری برای تولید لوازم جانبی پرچمدارانش امضا کرده است.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شب گذشته به طور رسمی رونمایی شدند. شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی مانند Spigen از ماه‌ها قبل آمادگی خود برای تولید لوازم جانبی این دو محصول را اعلام کرده‌اند و حتی نمونه‌های اولیه‌ای نیز تولید کرده‌اند. شرکت لاین نیز که به خاطر مسنجر محبوب LINE از طرفداران زیادی برخوردار است، دست به اقدام جالبی زده و با عقد قرارداد رسمی با سامسونگ، قصد تولید لوازم جانبی رسمی برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارد.

لوازم جانبی تولیدی شرکت لاین، متشکل از کاور شفاف، در باتری و پایه شارژ بی‌سیم گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج هستند. این لوازم جانبی با تصاویری از شکلک‌ها و اموجی‌های معروف لاین طراحی شده‌اند تا طرفداران این مسنجر، لذت بیشتری از تلفن هوشمند خود ببرند. این سری لوازم جانبی با همکاری کامل سامسونگ تولید شده و در زمان عرضه رسمی گلکسی اس ۷ به بازار، عرضه می‌شوند تا خیال کاربران از بابت هماهنگی کامل آنها با گوشی‌ها راحت باشد.

سامسونگ با همکاری لاین لوازم جانبی گلکسی اس 7 را تولید می کند

مسنجر لاین در قاره آسیا و به ویژه کشورهای چین و ژاپن، طرفداران زیادی دارد. این حقیقت دور از انتظار نیست که این لوازم جانبی ابتدا در آسیا و سپس به صورت جهانی عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات