گلکسی اس 7 سامسونگ با نسل پیشین گیر وی آر کار می کند

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج خود را معرفی کرد. در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کره‌ای‌ها برای معرفی نسل جدید پرچمداران این کمپانی، مشخص شد که گلکسی اس ۷ را می‌توان با نسل پیشین گیر وی آر یا همان هدست واقعیت مجازی سامسونگ مورد استفاده قرار داد.
تبلیغات

اصلی‌ترین سوالی که پیش از معرفی گلکسی اس ۷ ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده بود، استفاده از درگاه USB نسخه‌ی C در این گوشی هوشمند بود؛ اما پس از معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ مشخص شد که این کمپانی همچنان میکرو یو اس بی را در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. با این وجود سؤال دیگری در ذهن بسیاری متبادر شد؛ آیا نسل جدید پرچمداران سامسونگ با هدست واقعیت مجازی گیر وی آر همخوان خواهد بود یا این کمپانی هدست واقعیت مجازی جدیدی را معرفی خواهد کرد؟ پاسخ این سؤال مثبت است و باید به این موضوع اشاره کرد که گلکسی اس ۷ قادر است با نسل پیشین گیر ور آر نیز کار کند.

با توجه به این موضوع دیگر نیازی به خرید گیر وی آر جدید توسط علاقمندان به واقعیت مجازی و هزینه‌ی ۹۹ دلاری دیگری نیست و دارندگان گیر وی آر قادر خواهند بود تا در صورت خرید نسل جدید پرچم‌دار این کمپانی، از هدست واقعیت مجازی خود استفاده کنند. سامسونگ اعلام کرده که این موضوع اتفاقی نیست و از ابتدای طراحی گلکسی اس ۷ این موضوع را مدنظر قرار داده است.

استفاده از یو اس بی نسخه‌ی C هم مزایای بسیاری دارد که به نظر می‌رسد سامسونگ را متقاعد به استفاده از آن نکرده است. این قابلیت‌ها شامل امکان اتصال به کابل از هر دو طرف بی توجه به سوی درگاه ورودی و همچنین سرعت بالای انتقال داده‌ها است.

گیر وی آر محصول سامسونگ در حوزه‌ی واقعیت مجازی است و هدف از آن رقابت با محصولاتی نظیر آکیولس ریفت است که توسط فیسبوک حمایت می‌شود.

نظر شما در مورد این هدست گیر وی آر و همخوانی آن با گلکسی اس ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات