زمان عرضه ال‌ جی جی 5 مشخص شد

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعتی پیش ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل از جدیدترین پرچمدار خود به نام G5 رونمایی کرد. این گوشی جذاب علاوه بر سخت افزار قدرتمند از یک طراحی ماژولار برخوردار است. اگر قصد دارید بدانید ال‌جی جی ۵ چه زمانی وارد بازار می‌شود، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی ساعتی قبل با معرفی جدیدترین پرچمدار خود، یک بار دیگر قدر این کمپانی را به رخ رقبا کشید. گوشی جی ۵ ال‌جی علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند از یک طراحی ماژولار و امکانات منحصر به فردی برخوردار است که می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد. البته قبل از مراسم رونمایی این محصول در MWC 2016، با توجه به شایعات و افشاگری‌های مختلف، تقریبا تمام مشخصات فنی و نوع طراحی جی ۵ ال‌جی مشخص شده بود و شاید برای بسیاری از کاربران تازگی نداشت.

اما بعد از معرفی پرچمداران جدید، کاربران علاقه دارند از قیمت و زمان عرضه‌ی محصول به بازار با خبر شوند. قرار است گوشی جی ۵ ال‌جی از ماه آوریل وارد بازار شود؛ ولی هنوز به تاریخ دقیق اشاره نشده است. مطابق انتظار پرچمدار جدید ال‌جی در تمامی بازارهای مهم از جمله بازار آمریکا در دسترس خواهد بود.

این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، تیتانیومی، طلایی و صورتی به فروش می‌رسد که اپراتور ورایزن تنها نسخه‌های نقره‌ای و تیتانیومی را عرضه خواهد کرد. با اینکه هنوز صحبتی از قیمت جی ۵ ال‌جی نشده ولی کارشناسان انتظار دارند این گوشی با قیمتی مشابه جی ۴ (۵۹۹ دلار) به فروش برسد.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/lg/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات