ربات توپی ال جی به همراه جی 5 معرفی شد

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش ال جی جی ۵ به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. احتمال عرضه‌ی لوازم جانبی خاص در کنار ال‌جی جی ۵ بسیار زیاد بود؛ اما وسیله‌ی جانبی که کمتر کسی انتظار آن را داشت، ربات توپی ال‌جی بود که قابلیت کنترل توسط تلفن هوشمند را نیز دارد.
تبلیغات

کمپانی ال‌جی در مراسم معرفی پرچمدار ۲۰۱۶ خود یعنی جی ۵، از تعدادی لوازم جانبی نیز رونمایی کرد. یکی از جالب‌ترین این لوازم، یک ربات توپی است که قابلیت کنترل شدن توسط تلفن همراه را دارد. البته کارشناس ال‌جی بر این نکته تاکید دارد که این وسیله تنها یک توپ نیست، بلکه یک ربات هوشمند است. این روبات هوشمند به شبکه WiFi خانگی شما متصل می‌شود و یک میکروفون به همراه بلندگو، دوربین و یک درگاه لیزر نیز دارد.

طبق گفته‌ی کارشناسان این شرکت، با استفاده از این ربات و لیزری که در آن تعبیه شده می‌توان با حیوانات خانگی بازی کرد و آنها را سرگرم ساخت. هرچند خود این ربات با قابلیت‌های جالبش می‌تواند برای هر کاربر بالغی نیز سرگرم‌کننده باشد. دوربین جالب این ربات توپی، به تلفن همراه شما متصل می‌شود و شما می‌توانید تصاویری که توسط آن دیده می‌شود را به صورت زنده مشاهده کنید.

اطلاعی از زمان عرضه و قیمت این ربات در دسترس نیست، اما مدیران ال‌جی به این نکته اشاره دارند که قیمت تمامی لوازم جانبی معرفی شده در MWC ۲۰۱۶ معقول خواهد بود.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/lg/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات