اکسپریا PP10 سونی قبل از مراسم MWC لو رفت

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
اکسپریا PP10 نام تلفن هوشمند احتمالی سونی است که تصاویر آن قبل از مراسم رسمی سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ توسط حساب معروف توئیتر، @evleaks منتشر شده است. البته در متن توییت منتشر شده به این نکته اشاره شده که معلوم نیست این گوشی در مراسم فردا صبح سونی معرفی می‌شود یا خیر.
تبلیغات

چند ساعت پیش در حساب توئیتر @evleaks تصویری از یک محصول سونی منتشر شد که گفته می‌شود نام PP10 برای آن انتخاب شده است. در متن توییت آمده است که مشخص نیست این نام، نام تجاری این محصول است یا کد رمز داخلی سونی برای شناسایی محصولات آن. 

همان طور که در تصویر مشخص است، ظاهر این گوشی و محل قرارگیری دکمه‌ها، بسیار شبیه به اکسپریا زد ۵ است. البته مانند همیشه طراحی زیبای سونی در این گوشی قابل توجه است. متاسفانه اطلاعات کاملی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده و نویسنده خبر نیز در توئیت خود عنوان کرده است که مشخص نیست این گوشی در مراسم فردا صبح سونی رونمایی خواهد شد یا خیر.

مراسم رسمی سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا MWC ۲۰۱۶ فردا سوم اسفند ماه ساعت ۱۱ خواهد بود. سونی در مورد هیچ گوشی هوشمند یا تبلت خاصی که در مراسم امسال معرفی خواهد شد، خبری منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات