مشخصات و قیمت گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تایید شد

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از ۲۴ ساعت به مراسم معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) زمان باقی است. شایعات درباره مشخصات و قیمت گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، بارها در فضای اینترنت پخش شده‌اند. این بار تصویری از بروشور این دو دستگاه از یک فروشگاه گجت آلمانی، اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری از قیمت و مشخصات این دو محصول سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی خواهد شد. در چند ساعت گذشته تصویری با کیفیت متوسط اما خوانا از بروشور این دو دستگاه از یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان گجت در آلمان منتشر شده است که اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همان طور که در تصویر مشخص است، سامسونگ قصد دارد تا به اولین خریداران هر یک از این دو گوشی هوشمند، یک دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR هدیه دهد. این یک خبر بسیار خوشحال‌کننده برای طرفداران دو آتشه‌ی سامسونگ است. خبر مهم دیگر این که قیمت‌هایی که پیش از این برای Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge پیش‌بینی شده بودند، به حقیقت پیوستند. قیمت ۶۹۹ یورویی برای گلکسی اس ۷ و ۷۹۹ یورو برای گلکسی اس ۷ اج در تصویر این بروشور کاملا مشخص است. این قیمت‌ها تقریبا به قیمت‌های گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در سال گذشته نزدیک هستند و افزایش آن‌چنانی (دست کم در کشور آلمان) نداشته‌اند.

اما در مورد اطلاعات سخت‌افزاری این دو پرچمدار نیز اطلاعات کاملی در این تصویر یافت می‌شود. صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اج، ۵.۵ اینچی خواهد بود در حالی که اندازه‌ی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اندازه ۵.۱ اینچی خواهد داشت. هر دو گوشی از بدنه آلومینیمی به همراه محافظ گوریلا گلس ۴ برای صفحه‌نمایش برخوردارند. علاوه بر این، بر خلاف نسل قبلی، بدنه‌ی پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ، حالتی تقریبا مخروطی و پرداخت‌شده خواهد داشت که استفاده و در دست گرفتن آنها را برای کاربر، راحت‌تر می‌کند. یکی دیگر از مشخصات فوق‌العاده‌ی این دو گوشی هوشمند، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا ۲۰۰ گیگابایت است. بعلاوه، استاندارد IP۶۸ تایید شده برای این دو برادر، مقاومت بالای آنها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نوید می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز f۱.۷ نیز کاربران را به داشتن یک تلفن هوشمند با دوربین حرفه‌ای امیدوار می‌کند.

اگرچه این اطلاعات به احتمال قوی صحیح و کامل هستند، امابرای مطلع شدن از خبر نهایی و مشخصات کامل این دو پرچمدار، باید تا ساعت ۲۱ یکشنبه ۲ اسفند منتظر مراسم رسمی سامسونگ در MWC ۲۰۱۶ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات