احتمال معرفی گوشی جدید ZTE در MWC 2016

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
بعد از انتشار یک تیزر تبلیغاتی با موضوع گوشی جدید ZTE در شبکه‌های اجتماعی چین، احتمال معرفی محصول جدیدی از این شرکت در MWC 2016 افزایش پیدا کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 سال گذشته ZTE چند مدل جدید از گوشی‌های اندروید سری نوبیا (Nubia) و اکسون (Axon) را معرفی کرد. سری اکسون در بازارهای بین‌المللی عرضه شد ولی نوبیا فقط در چین و بعضی از کشورهای آسیایی در اختیار مشتریان قرار گرفت. ماه گذشته ZTE در نمایشگاه CES از احتمال عرضه‌ی سری نوبیا در بازارهای جهانی خبر داد ولی هنوز جزییات بیشتری در این مورد ارائه نکرده است، ولی احتمالا در MWC 2016  خبرهای بیشتری در این مورد خواهیم شنید.

کنفرانس رسمی ZTE  در MWC 2016 فردا (۲ اسفند) برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ال‌جی و سامسونگ نیز در همین روز گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی می‌کنند، زمان مناسبی برای معرفی محصولات جدید ZTE  خواهد بود. برای تقویت این احتمال می‌توان به تیزری که اخیرا در صفحه‌ی رسمی ZTE در Weibo منتشر شده است، اشاره کرد.

تیزر گوشی جدید ZTE

با نگاهی به اسکرین‌شات این تیزر که ظاهرا برای معرفی محصولات جدید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ تهیه شده، به راحتی می‌توان تاریخ معرفی گوشی جدید ZTE را دید. هرچند با توجه به عرضه‌ی محدود و انتخابی محصولات ZTE، همیشه احتمال معرفی دوباره‌ی آن‌ها برای بازارهای جدید وجود دارد و شاید اشاره‌ی تیزر هم به همین مسئله باشد. گوشی هوشمندی که در این تصویر دیده می‌شود، شباهت‌هایی به نوبیا Z11 دارد که در ماه آینده معرفی خواهد شد ولی نقاط مشترک آن با سری اکسون را نمی‌توان نادیده گرفت. به هر شکل همه‌ی اطلاعات موجود، در حد گمانه‌زنی و حدس هستند ولی بی‌تردید این تیزر از معرفی یک ZTE جدید در MWC 2016 خبر می‌دهد.

 این شرکت سال گذشته گوشی جذاب نوبیا Z9 را معرفی کرد که بدنه‌ی تمام فلزی دارد و هیچ شکافی در کناره‌های آن به چشم نمی‌خورد. نوبیا Z9 به همراه Z9 مینی و Z9 مکس عرضه شد که تقریبا مشابه نسخه‌ی اصلی هستند ولی به‌ اندازه‌ی آن جذابیت ندارند. بدون شک ZTE پتانسیل و منابع لازم برای غافل‌گیر کردن علاقه‌مندان فناوری را دارد و با توجه به تیزر مذکور شاید اولین محصول غافلگیر کننده‌ی این شرکت در سال ۲۰۱۶، در یکی دو روز آینده معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات