ایسوس در MWC از تبلت زن پد ام برای کاربران تجاری و حرفه ای رونمایی می‌کند

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس زن پد ام (ASUS ZenPad M) یکی از جدیدترین تبلت‌هایی است که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. به‌تازگی تیزر تبلیغاتی این تبلت توسط ایسوس منتشر شده که در آن به کاربردهای تجاری و حرفه‌ای این تبلت اشاره شده است. این تبلت بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای و افرادی است که امکانات بیشتری از تبلت خود انتظار دارند.
تبلیغات

شرکت ایسوس به‌تازگی ویدئویی تبلیغاتی از محصول جدید خود با نام تبلت ایسوس زن پد ام منتشر کرده است که در آن به قابلیت‌های خاص و حرفه‌ای این محصول اشاره می‌کند. این تبلت را می‌توان در دسته تبلت‌های تجاری و حرفه‌ای قرار داد. تبلت‌های تجاری به گونه‌ای هستند که مقاومت بیشتر، امنیت بیشتر و حتی امکانات نرم‌افزاری خاصی برای کاربران حرفه‌ای دارند.

در ویدئوی زیر اشاره‌ای به مشخصات فنی این تبلت نشده است چراکه تا چند روز دیگر در MWC ۲۰۱۶، ایسوس زن پد ام به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.تنها موردی که به آن اشاره شده است، معرفی دو نسخه از این تبلت در اندازه‌های ۷ و ۱۰ اینچی است. یکی از قابلیت‌هایی که ایسوس در این تبلت‌ها به آن اشاره دارد، قابلیت ADAM است که مخفف عبارت ASUS Device Admin for Mobile به معنای سیستم مدیریتی ایسوس برای دستگاه‌ها است. با استفاده از امکانات این سرویس، کاربران مدیریت بیشتری روی دستگاه خود خواهند داشت. به‌طور مثال قابلیت کنترل از راه دور تبلت یا نصب برنامه‌ها از منابع دیگر مانند کامپیوتر شخصی، برخی از امکاناتی هستند که سرویس ADAM دراختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع ایسوس در نسخه جدید این سرویس مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای کنترلی مناسب برای مدیران IT را در کنار یکدیگر گنجانده است که ازطریق وب نیز قابل دسترسی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات