قرارداد همکاری وایو با توشیبا و فوجیتسو به مراحل آخر خود نزدیک می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از فروش کسب‌و‌کار وایو از طرف سونی، سهم بازار این برند توسط رقبای دیگر خود گرفته شد. وایو به دنبال امضای قراداد همکاری با دو کمپانی مشهور ژاپنی، توشیبا و فوجیتسو است تا برگشتی دوباره در بازار رایانه‌های شخصی را تجربه کند. اگر این همکاری اتفاق بیافتد باید منتظر حضور یک برند قوی در بازار محصولات کامپیوتری بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش خبر همکاری وایو با توشیبا و فوجیتسو در جهت ادغام بخش تولید رایانه‌های شخصی منتشر شد. اگرچه این قرارداد هنوز نهایی نشده، ولی بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده باید منتظر رونمایی از آن بود. یکی از مدیران Vaio وعده‌ی خبر رسمی این قرارداد را در آخر ماه مارس داده است.

توشیبا در ماه دسامبر سال گذشته نزدیک به ۷۸۰۰ نیروی خود را تعدیل کرد. با این وجود این کمپانی اعلام کرد که حاضر به ترک بازار کامپیوتر‌های شخصی نیست. مسئولان توشیبا در همان زمان از همکاری با شرکت‌های دیگر برای حضور قدرتمند در بازار خبر دادند.

هر نوع همکاری میان این سه غول ژاپنی دنیای فناوری، چینش بازار رایانه‌های شخصی را به هم خواهد ریخت. در نتیجه سه تولید‌کننده‌ی اصلی رایانه‌های شخصی اچ‌پی، لنوو و دل باید برای حضور یک رقیب جدی در بازار آماده شوند.

 حضور مستمر در بازار کامپیوتر‌های شخصی در حالی که فروش این محصولات نسبت به گذشته کاهش زیادی از خود نشان می‌دهد کار آسانی به نظر نمی‌رسد. در این شرایط کمپانی‌های اصلی بازار برای فروش محصولات جدید خود بر نوآوری و ساخت محصولات جدید تاکید می‌کنند تا مخاطبین خود را متقاعد به خرید کنند.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات