Stylus 2 ال جی معرفی شد: نمایشگر ۵.۷ اینچی اچ‌ دی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0 مارشملو

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی برای نمایشگاه MWC 2016 تدارک مفصلی دیده است. در شرایطی که بیش از همه در انتظار معرفی پرچمدار جدید این شرکت یعنی G5 در این مراسم هستیم، ال‌جی امروز با معرفی استایلوس ۲ خبر از نمایش این گوشی هوشمند در MWC 2016 داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 ال‌جی امسال با دست پر به نمایشگاه MWC 2016‌ می‌آید. در کنار گوشی هوشمند پرچمدار G5 و البته سری X که شامل X cam و  X screen‌ خواهد بود حالا طبق اخبار منتشر شده، غول فناوری کره‌ای در نظر دارد تا نسل بعدی گوشی G Stylo یا همان G4 Stylus را که سال گذشته معرفی شده بود، امسال در نمایشگاه MWC 2016‌ به نمایش بگذارد. 

گوشی هوشمند جدید ال‌جی Stylus 2 نام دارد و درست مثل نسل قبلی خود باز هم یک گوشی هوشمند بالارده به حساب نمی‌آید با این حال از نظر طراحی ظاهری، به لطف قاب فلزی که دارد، زیباتر از نسل پیشین خود به نظر می‌آید. 

همانطور که از اسم این گوشی هوشمند هم مشخص است، استایلوس ۲ با یک قلم استایلوس به بازار عرضه می‌شود که البته بهبودهایی هم داشته و حالا نوک آن با استفاده از فناوری نانو ساخته شده است که ال‌جی مدعی است در مقایسه با نوک لاستیکی نسل قبلی از دقت به مراتب بالاتری برخوردار است. 

گوشی هوشمند Stylus 2‌ به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن 720p ، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی که به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۴۱۰ باشد، ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان با استفاده از کارت حافظه خارجی میزان آن را افزایش داد، مجهز است. این گوشی هوشمند از LTE‌ پشتیبانی می‌کند و ۷.۴ میلمتر ضخامت و همچنین ۱۴۵ گرم وزن دارد و ال‌جی باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز آن در نظر گرفته است.  در نهایت ال‌جی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را برای قسمت پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی را برای جلوی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. 

استایلوس ۲ ال‌جی

Stylus 2 ال‌جی به اندروید ۶ مارشملو مجهز است و در رنگ‌های سفید، تیتانیومی و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود. ال‌جی مدعی است که این گوشی هوشمند با قیمت فوق‌العاده به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز قیمت دقیق مشخص نشده و حتی زمان و مکان عرضه این مدل هم بطور دقیق تعیین نشده است که البته به نظر می‌رسد در MWC 2016 تمام این موارد روشن می‌شود. نظر شما در مورد Stylus 2  ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات