تصاویر رندر‌ جدید، گلکسی اس ۷ اج را در سه رنگ نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
هنوز یک هفته‌ای تا مراسم مخصوص سامسونگ پیش از شروع به کار کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ زمان باقی مانده، اما جزییات زیادی از پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شده است. امروز ۳ تصویر رندر جدید از گلکسی اس ۷ اج منتشر شده که تنوع رنگ این محصول را نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 سامسونگ همچون سال قبل قرار است پرچم‌دار خود را در دو نسخه معمولی و اج رونمایی کند. شایعات زیادی مدعی‌اند که گلکسی اس ۷ معمولی نمایشگری ۵.۱ اینچی دارد و نسخه اج آن به نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی مجهز شده است.

این تصاویر رندر‌ جدید توسط evleaks@ فاش شده‌اند و این پرچم‌دار را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی نشان می‌دهند. همانطور که از قبل هم می‌دانستیم، پرچم‌دار جدید شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۶ اج سال قبل خواهد داشت.

درست شبیه به گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج نیز  ۱۱ مارس به بازار جهانی عرضه خواهد شد و ۱۰۰ دلار از نسخه گلکسی اس ۷ معمولی گران‌تر خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این دو دستگاه منتشر شده، خانواده اس ۷ پیشرفت زیادی نسبت به اس ۶ داشته و کاربران قرار است ویژگی‌هایی مانند ضد‌آب و گرد و خاک، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین بهتر و باتری با طول عمر بیشتر را با این پرچم‌داران جدید سامسونگ تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات