نوکیا با سرویس‌ های جدید مخابراتی و شبکه در MWC 2016 حضور خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام کرده که در کنگره‌ی موبایل بارسلون حضور خواهد داشت. البته باید به این موضوع اشاره کرد که خبری از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید تولید شده توسط این کمپانی نخواهد بود و نوکیا سرویس‌ها و محصولات دیگری را در بارسلون به معرض دید علاقمندان خواهد گذاشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نوکیا اعلام کرده که از ۳ تا ۶ اسفندماه در کنگره‌ی موبایل بارسلون حضور خواهد داشت تا محصولات و سرویس‌های جدید خود را به علاقمندان حوزه‌ی فناوری عرضه کند. براساس اطلاعات ارائه شده در بارسلون نباید در انتظار رونمایی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندرویدی باشیم که توسط نوکیا توسعه داده شده است.

همانطور که می‌دانید نوکیا با فروش بخش تولید‌ گوشی‌های هوشمند تمرکز خود را روی تولید تجهزات مخابراتی قرار داده است. این کمپانی برای تقویت هر چه بیشتر خود، کمپانی فرانسوی آلکاتل-لوسنت را نیز تصاحب کرده تا با قدرت بیشتری در این حوزه حاضر شود. با توجه به زمینه‌ی فعالیت این کمپانی انتظار می‌رود اغلب محصولات معرفی شده نیز در این حوزه باشند.

نوکیا اخیرا محصول جدیدی را در حوزه‌ی سرویس‌های امنیتی معرفی کرد که Netquard Security Management Software نام دارد. نوکیا تایید کرده که این محصول برای اولین بار در کنگره‌ی موبایل بارسلون امسال پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

حضور نوکیا در MWC 2016

نت گارد نرم‌افزاری است که وظیفه‌ی آن نظارت و کنترل کل کامپوننت‌های مورد استفاده در شبکه است. در واقع به جای اینکه تنها شمار معدودی از ابزار‌های موجود در شبکه‌ی تحت کنترل قرار گیرند، نت گارد کل شبکه را تحت نظر می‌گیرد. این سرویس قادر است گجت‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء را نیز تحت نظر گرفته و کل سیستم را محاظت کند. نوکیا اعلام آمادگی کرده تا این سیستم را در اختیار تمام خریدارانی که می‌خواهند سیستم خود را از نظر امنیتی بیمه کنند، قرار دهد.

یکی دیگر از سرویس‌هایی که نوکیا در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون به نمایش خواهد گذاشت، LTE Advanced Pro است. این شبکه با هدف افزایش محسوس سرعت انتقال داده در شبکه‌های مخابراتی با وجود استفاده از تجهیزات موجود در شبکه‌ها عرضه خواهد شد. نوکیا در سرویس LTE Advanced Pro از الگوریتم‌های جدیدی استفاده کرده تا با وجود تجهیزات مورد استفاده توسط اپراتورها و بدون نیاز به تغییرات، سرعت آپلود را به بیش از دو و سرعت دانلود‌ها را به بیش از سه برابر افزایش دهد. به طور حتم این فناوری از نظر اپراتورهای مخابراتی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانند در اختیار بگیرند؛ چراکه بدون نیاز به تغییرات در شبکه، می‌توانند سرعت نقل و انتقال اطلاعات را افزایش دهند.

براساس گمانه‌های مطرح شده، انتظار می‌رود نوکیا گوشی‌های هوشمند جدید خود را در اواخر سال جاری میلادی معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند.

نظر شما در مورد آینده‌ی نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات