تماشا کنید: ایده مایکروسافت برای تماشای بازی‌ها در آینده

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت آینده‌ی فوق‌العاده‌ای را برای تماشای بازی‌ها با استفاده از هدست هولولنز متصور است. این شرکت به تازگی ویدیویی را با همکاری NFL منتشر کرده و در آن گوشه‌هایی از ایده‌هایش را در رابطه با بازی‌ فوتبال امریکایی نمایش داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اگر بازی‌ها از نمایشگر تلویزیون شما به بیرون بیایند و تجربه جدیدی را برای شما رقم بزنند چه حالی به شما دست می‌دهد؟ به لطف هولولنز مایکروسافت که شما را قادر می‌سازد تا اجسامی که توسط کامپیوتر ایجاد شده‌اند را درست مثل اجسام واقعی ببینید، شما قادر خواهید بود تا بازی‌ها را درست روی میز غذاخوری خود شبیه یک بازی زنده ببینید یا نمای استادیوم را از قاب محدود تلویزیون جدا کرده و روی تمام دیوار خانه خود ببینید.

حداقل این ایده‌ای است که در ویدیوی زیر که با همکاری مایکروسافت و NFL ساخته شده، نمایش داده می‌شود. این چیزی است که این دو سازمان معتقدند در آینده ممکن خواهد بود؛ البته به شرطی که روند توسعه هولولنز به همین صورت ادامه یابد.

دانلود

اما به یک نکته هم توجه کنید، چیزی که در ویدیو می‌بینیم، تجربه‌ای واقعی از هولولنز فعلی نیست بلکه شبیه‌سازی است که در واقعیت هنوز وجود ندارد. ولی هدست هولولنز در واقعیت وجود دارد و بسیاری از چیزهایی که در این ویدیو می‌بینیم با فناوری‌های فعلی قابل ساخت است.

پیش از این به لطف هولولنز تجربه‌‌ی مشابهی برای بازی Minecraft‌ وجود داشته و حالا تنها مانع بر سر راه ایجاد چنین تجربه لذت بخشی برای بازی‌های دیگری نظیر فوتبال امریکایی توافق بین مایکروسافت و NFL برای انجام این کار همچنین ایجاد ساختاری برای جمع‌آوری اطلاعات و تبادل آن‌ها است. نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات