ویندوز ۱۰ از ویندوز XP پیشی گرفت

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
ماه‌ها از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت می‌گذرد ویندوزی که با وجود کاستی‌های اولیه در حال تکامل است. اطلاعات منتشر شده‌ی جدید نشان می‌دهد این نسخه از ویندوز توانسته با پیشی گرفتن از ویندوز XP مهمان تعداد بیشتری از کامپیوترها شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید خیلی از ما تصویر کنیم ویندوز XP دیگر منسوخ شده است اما آمارها نشان می‌دهد این نسخه از ویندوز هنوز هم کاربران خاص خودش را دارد و ۱۱.۴ درصد کامپیوترهای سراسر جهان هنوز از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد سیر صعودی کوچ کاربران به ویندوز ۱۰ هر چند با شیب اندک، ادامه دار خواهد بود. حال پس از ماه‌ها از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ بالاخره این سیستم‌عامل ویندوز XP را پشت سر گذاشته است.

طبق گزارش Net Market Share ویندوز ۱۰ حالا با نصب شدن روی ۱۱.۹ درصد کامپیوترها بالاتر از ویندوز XP با ۱۱.۴ و ویندوز ۸.۱ با ۱۰.۴ درصد قرار گرفته است. این آمارها نشان می‌دهد که هنوز هم حال و هوای کلاسیک ویندوز XP‌ برای عده‌ای جذاب است. اواسط سال گذشته میلادی بود که ویندوز ۱۰ عرضه شد، با استراتژی جدید مایکروسافت برای پشتیبانی از این ویندوز با ارائه بروزرسانی‌های منظم احتمالا این ویندوز به روند رو به رشد خود در آمارها ادامه خواهد داد. نظر شما در مورد ویندوز ۱۰ چیست؟ شما از کدام نسخه از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات