گوگل 100 میلیون دلار برای دفتر کار جدید و زیبای خود هزینه کرد

شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه 100 میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از 22 هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
تبلیغات

سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به "Landmark at Shoreline" معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار گوگل، در این رابطه گفت: "از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم."

مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای 960 کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده است.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات