تماشا کنید: ترسیم زندگی روزانه‌ی کاربران در کنار محصولات مبتنی بر اندروید از نظر گوگل

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد گوگل پس از تبدیل اندروید به پرنفوذترین اکوسیستم ابزار‌های ‌هوشمند در جهان، درصدد تثبیت این جایگاه از طریق وارد کردن سیستم عامل موبایل خود به دوران جدیدی از حیاتش است. کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که از دیروز آغاز شده، دربردارنده‌ی مواردی است که نشان از ورود اندروید به حوزه‌های مختلف زندگی کاربران دارد. گوگل با انتشار ویدئویی کوتاه به بیان جنبه‌های مختلف اندروید در زندگی کاربران پرداخته است.
تبلیغات

معرفی الگوی طراحی جدید با نام Material Design، معرفی نسخه‌ی آتی اندروید، تعویض موتور مجازی اندروید از Dalvik به Art‌، ساعت‌های‌هوشمند ال‌جی، سامسونگ و موتورلا برای سلایق مختلف و موارد دیگر، نشان از یکپارچگی و تسری نفوذ این اکوسیستم به بخش‌های دیگری از زندگی انسان‌ها دارد. در این ویدئو می‌توان نحوه‌ی تغییر در زندگی کاربر اندروید L‌ را به عینه دید. همانطور که در این تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، سوژه‌ی ویدئو با استفاده از ساعت‌هوشمند مبتنی بر Android Wear، آهنگ مورد نظر خود را در زمان ورزش صبحگاهی انتخاب می‌کند. سپس همین ساعت وی را برای ورود به منزل با بازکردن قفل یاری می‌کند.

فرد مورد نظر، پس از استفاده از تبلت برای یافتن یک دستور آماده‌سازی نوشیدنی، با استفاده از خودروی مبتنی بر سیستم Android Auto از منزل خارج می‌شود که این سیستم از طریق مسیریابی و همچنین پخش آهنگ‌های موجود در لیست موسیقی‌هایی که صبح از طریق ساعت‌هوشمند به آن ها گوش می‌داد، کاربر را همراهی می‌کند. کاربر در این بین از ساعت‌هوشمند خود نیز برای مکالمه با مادر خود استفاده می‌کند.

وی سگ خود را راهی مسابقه‌ای می‌کند که جریان آن از طریق یک تلفن‌هوشمند اندرویدی ثبت شده و وی می‌تواند این ویدئو را در تلویزیون اندرویدی خود نیز به نظاره بنشیند.

این نوع نگاه گوگل به آینده‌ی سیستم‌عامل متن‌باز خود است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گستردگی اندروید در سال‌های پیش‌رو به موفقیت هرچه بیشتر آن کمک خواهد کرد؟

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات