با سیستم آبیاری و گیاهداری Edyn آشنا شوید؛ هوشمندترین تا امروز

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با کمک سامانه‌ی هوشمند «ادین»، وضعیت گیاهان با استفاده از یک اتصال وای‌فای و یک تلفن‌هوشمند، قابل کنترل خواهد بود.
تبلیغات

سیستم‌های رایج فعلی در زمینه آبیاری و نگه داری از گل‌ها و گیاهان را واقعاً نمی‌توان کارآمد و هوشمند دانست. آن‌ها به شما می‌گویند که مثلاً گیاه به مقداری کود نیاز دارد یا شما را از زمان مناسب آب‌دادن به گل‌ها مطلع می‌کنند؛ اما باز هم خودتان مجبورید این کارها را انجام دهید. اما با کمک سامانه‌ی هوشمند "ادین"، همه چیز با استفاده از یک اتصال Wi-Fi و یک تلفن‌هوشمند، به سرعت انجام می‌شود؛ بدون زحمت و خیلی راحت.

روش کار اینگونه است: ابتدا یک حسگر هوشمند در خاک اطراف گیاهان قرار می‌گیرد. حال این حسگر، کیفیت خاک و وضعیت رطوبت و دما را به طور مداوم بررسی کرده و اطلاعات لازم را به اپلیکیشنی که بر روی تلفن‌هوشمند نصب می‌شود، ارسال می‌کند. سپس شما نوع گیاهان‌تان را برای برنامه مشخص می‌کنید و تمام. ادامه‌ی کار تماماً بر عهده‌ی اپلیکیشن است. اگر تشخیص دهد که گیاه به آب نیاز دارد، به سیستم آبیاری دستور می‌دهد تا به آن مقدار مشخصی آب بدهد. هر دوی شیرهای آبیاری و حسگر، انرژی مورد نیازشان را از تابش‌های خورشید یا باتری‌های لیتیوم- یونی می‌گیرند. بنابراین لازم نیست نگران روزهای ابری باشید.

قیمت حسگر به تنهایی 99 دلار (79 دلار اگر از ابتدا، پروژه را حمایت کرده باشید) و حسگر به همراه شیر آبیاری 159 دلار است. همچنین می‌توانید با پرداخت 275 دلار، علاوه بر دریافت یک حسگر و شیر برای خودتان، یکی هم به یک مدرسه هدیه دهید تا فرهنگ نگه‌داری از گیاهان سبز و زیبایی‌های آن را به دیگران هم بیاموزید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات