۶ گجت جالب نمایش داده شده در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
پیش‌تر اخبار محصولات معرفی شده در نمایشگاه کامپیوتکس 2014 را در زومیت خواندید. حالا قصد داریم شما را با 6 گجت جالب دیگر که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند، آشنا شویم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

1ـ پاور بانک Chic-C

Untitled-1

این پاور بانک‌های ساخت شرکت Rosewill به صورت 3 بسته‌ی 1000 میلی‌آمپر ساعتی هستند که با هم ترکیب می‌شوند تا انرژی مورد نیاز برای شارژ یک گجت را فراهم آورند. حتی در صورتی که بخواهید می‌توانید تعداد این بسته‌ها را بیشتر کنید تا به انرژی بیشتری دست پیدا کنید.

2ـ دوربین وایرلس Altec Cubic

Untitled-2

این دوربین 13 مگاپیکسلی به صورت وایرلس به گوشی شما متصل می‌شود و به کمک آن شما می‌توانید تصاویر خلاقانه‌ای ثبت کنید؛ مثلا می‌توانید این دوربین را در محل مناسبی قرار دهید و خودتان در فاصله دورتر قرار بگیرید و بدون این که پرندگانی که روی زمین در حال خوردن دانه هستند را بترسانید از آنها عکس‌های نزدیک بگیرید.

3ـ حافظه وایرلس ایسوس

Untitled-3

این گجت جدید ایسوس بیشتر شبیه دستگاه های تهویه هوا است ولی در واقع یک حافظه وایرلس است که می‌توانید از طریق NFC به گوشی هوشمند خود متصل نمایید. این گجت دارای ظرفیت 32 گیگا‌بایتی است و حتی قابلیت افزایش ظرفیت حافظه آن از طریق کارت حافظه SD وجود دارد.

4ـ ردیاب حیوانات خانگی از طریق GPS

Untitled-4

اگر از علاقه‌مندان حیوانات خانگی هستید، می‌توانید این ردیاب را برای مثال به قلاده سگ خود ببندید و مطمئن شوید که وقتی او را برای پیاده‌روی بیرون می‌برید، هیچگاه او را گم نخواهید کرد.

5ـ هدست‌های طرح جغد

Untitled-6

ایسوس هدست‌های طرح جغد را برای علاقه‌مندان به بازی‌ طراحی کرده است. این هدست‌ها با رایانه‌های شخصی، مک، PS4، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار هستند.

6ـ لپ‌تاپ و تبلت ضد آب فوجیتسو

Untitled-7

به نظر می‌رسد شرکت های ژاپنی علاقه زیادی به تولید محصولات ضد آب و گرد و غبار دارند. این لپ‌تاپ فوجیتسو نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته همانطور که از تصویر هم مشخص است، صفحه کلید این لپتاپ جدا شده است، به نظر می رسد این قطعه ضد آب نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات