عکس‌ها و قابلیت‌های جدیدی از تبلت Galaxy Tab S فاش شد

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فقط 6 روز به معرفی رسمی تبلتGalaxy Tab S سامسونگ باقی مانده است و حالا تصاویر جدیدی از این تبلت فاش شده که نه تنها ظاهر این تبلت بلکه برخی از ویژگی‌های آن را نیز برای ما روشن می‌سازد. لطفا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از تبلت گلکسی تب S سامسونگ که بطور رسمی در روز 12  ژوئن (22 خرداد) معرفی خواهد شد به بیرون درز کرده است. امروز تصاویر جدیدی از مدل 10.5 اینچی این تبلت منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری به ما می‌دهد و البته مهر تاییدی بر بعضی از اطلاعات فاش شده از این تبلت می‌زند.

Untitled6

گلکسی Tab S 10.5 نیز مانند گلکسی Tab S 8.4 بسیار نازک است و فقط 6.6 میلی‌متر ضخامت دارد. البته این تبلت 465 گرم وزن دارد که در مقایسه با وزن 287 گرمی Tab S 8.4 سنگین‌تر است. پشت این تبلت از همان شیوه‌ی طراحی گلکسی S5 پیروی می‌کند اما در مجموع تبلت جذابی به نظر می‌رسد به خصوص که نوار شبه فلز کناره‌های تبلت جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است.

Untitled-2

قبلا می‌دانستیم که این تبلت دارای قابلیت‌هایی مانند حالت ذخیره انرژی و سنسور اثر انگشت (با قابلیت‌هایی مشابه سنسور اثر انگشت گلکسی S5 شامل پرداخت از طریق Paypal و باز کردن قفل دستگاه) است ولی حالا به لطف عکس‌های جدید به نظر می‌رسد این تبلت دارای ویژگی Remote PC نیز هست که قبلا در تبلت قدرتمند گلکسی Note Pro دیده بودیم.

scanner

همچنین این تبلت دارای قابلیتی است که بسیار برای کسانی که هم از یک گوشی هوشمند سامسونگ و هم تبلت گلکسی Tab S استفاده خواهند کرد، کاربردی خواهد بود. این تبلت با گوشی هوشمند شما سینک (Sync) می‌شود و در هنگام کار با تبلت به محض این که تماسی در گوشی خود داشته باشید، این تماس روی تبلت شما به صورت پنجره کوچکی نمایش داده خواهد شد.

Untitled-4

تبلت گلکسی Tab S از یک نمایشگر با رزولوشن 2560 در 1600، پردازشگر هشت هسته‌ای Exynos 5420، تراشه گرافیکی Mali-T628،  رم 3 گیگابایت، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو دستگاه بهره می‌برد.

Untitled-66

همچنین این تبلت دارای حافظه‌ی 32 گیگابایتی است که بوسیله کارت حافظه‌های میکرو SD نیز قابل ارتقا است. سیستم عامل این تبلت نیز اندروید 4.4.2 کیت‌کت است که Magazine UX سامسونگ را نیز که قبلا در گلکسی Tab Pro و گلکسی نوت Pro شاهد بودیم، به همراه دارد.

galaxy tab s

این تبلت‌ها احتمالا از اواخر ماه ژوئن (نیمه تیر ماه) در دسترس عموم قرار می‌گیرد و پیش‌فروش آنها نیز خیلی زود بعد از مراسم معرفی رسمی آغاز خواهد شد. شما این تبلت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات