اولین نماینده رسمی اپل در ایران شروع به کار کرد!

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌هاست که شایعاتی از ثبت رسمی شرکت اپل در ایران به گوش می‌رسید اما هیچ فروشگاه رسمی از این شرکت به چشم نمی‌خورد، به نقل از خبر گزاری فارس، نخستین واردکننده رسمی اپل در ایران آغاز به‌کار کرده است. در پی لغو تحریم های ایران در خصوص تلفن همراه و دستگاه‌های مخابراتی اولین واردکننده رسمی اپل در ایران با مجوز وزارت صنعت، فعالیت خود را در بازار دیجیتال ایران آغاز کرد.
تبلیغات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، شرکت وقایع گستر فارس به عنوان اولین وارد کننده رسمی محصولات آمریکایی اپل، با ثبت و تایید فعالیت در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از مصرف کننده با حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور مجوز رسمی در جهت واردات محصولات اپل کرده است.

آغاز به کار این شرکت در حالی است که عرضه تمامی محصولات این شرکت با گارانتی و هولوگرام خود اپل صورت می‌گیرد.

تمامی محصولات عرضه شده توسط شرکت واردکننده با گارانتی 12 ماهه در اختیار کاربران این کالا قرار می‌گیرد .

از این پس محصولات اپلی فاقد هولوگرام شرکت واردکننده به عنوان محصولات قاچاق این برند به شمار می آید و فاقد خدمات پس از فروش هستند. هنوز مشخص نیست که آیا حقیقتا شرکت وقایع گستر فارس نماینده رسمی اپل است یا خیر اما در خبرگزاری‌ها نوشته شده است که این شرکت آمادگی ارایه اسناد و مدارکی که نشان می‌دهند شرکت وقایع گستر نمایندگی شرکت اپل است را دارد. اما این سوال نیز هنوز در ذهن ما وجود دارد که اگر اپل تحریم‌ها علیه ایران را لغو نموده و نماینده رسمی در کشور دارد چرا هنوز امکان ساخت اپل آی‌دی برای کاربران ایرانی محدود است. باید چند روز دیگر صبر کرد تا همه چیز روشن شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات