لیست 400 ثروتمند امریکا: بیل گیتس ثروتمندترین و مارک زوکربرگ سریعترین

پنج‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
Forbes لیست 400 ثروتمند امریکا را بروز رسانی و منتشر کرده است براساس این گزارش بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت هنوز ثروتمندترین مرد امریکا است اما نکته قابل توجه در بروز رسانی جدید Forbes مربوط به مدیرعامل و موسس شبکه اجتماعی فیس بوک است که به سرعت در حال نزدیک تر شدن به صدر جدول است رشد ثروت زوکربرگ از همه بالاتر می باشد. در ادامه لیست ثروتمندترین های امریکا را به همراه اطلاعات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بیل گیتس 55 ساله، موسس و مدیرعامل پیشین مایکروسافت با ثروت حدود 59 میلیارد دلار در نک قله ثروتمندترین های امریکا قرار دارد. بیل گیتس در سال گذشته حدود 54 میلیارد دلار ثروت داشت. رتبه دو جدول نیز به Warren Buffet هشتاد و یک ساله اختصاص دارد که ثروت خود را از 39 میلیارد دلار در سال گذشته به 45 میلیارد دلار افزایش داده است. رتبه سوم نیز به Larry Ellison شصت و هفت ساله، مدیرعامل Oracle اختصاص دارد که ثروت خود را از 27 میلیارد دلار در سال گذشته به 33 میلیارد دلار افزایش داده است.

اما اگر لیست منتشر شده Forbes را با دقت مشاهده کنید متوجه می شوید که بزرگترین جهش به زوکربرگ اختصاص دار. مدیرعامل 27 ساله فیس بوک با حدود 17.5 میلیارد دلار ثروت در جایگاه 14 قرار گرفته است و این درحالی است که او در سال گذشته با 6.9 میلیارد دلار در رتبه 35 جدول قرار داشت و سال پیش از آن نیز حتی نتوانست در لیست بیلونرهای امریکا قرار گیرد. زوکربرگ امسال توانست موسسین گوگل، Larry Page سی و هشت ساله و Sergey Brin سی و هشت ساله را پشت سر بگذارد. Page و Brin هر دو در رتبه 15 جدول قرار دارند.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات