شارژر اتومبیل C320 اپیسر با دو پورت USB عرضه شد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سرگرم انجام هر کاری که باشید، از ارسال پیام گرفته تا گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم با ابزارهای همراه، تمام کردن شارژ بدترین اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد؛ به بیان دیگر دسترسی به برق در زندگی امروز امری انکار ناشدنی است و کمپانی اپیسر هم با در نظر داشتن این نیاز یک شارژر اتومبیل جدید به نام C320 را عرضه کرده که مجهز به دو پورت USB است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انرژی مورد نیاز ابزارهای همراه شما را فراهم می‌کند. این شارژر با سیستم‌ عامل‌های iOS، اندروید و دیگر محصولات دارای اینترفیس USB سازگاری دارد و به همین دلیل می‌توان از آن برای شارژ کلیه ابزارهای الکترونیکی بهره مند از این سیستم عامل‌ها استفاده نمود.
تبلیغات

در زندگی پر مشغله و پر از هیاهوی امروز هر ثانیه حکم طلا را دارد و افراد نیز بیش از هر برهه دیگری در انجام امور روزمره خود، صرفه جویی در زمان را مد نظر دارند. شارژر اتومبیل اپیسر یکی از گجت‌هایی است که می‌تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری کرده و انرژی مورد نیاز ابزارهای موبایل شما از قبیل گوشی و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم ‌کند.

این شارژر همان گونه که گفته شد دارای دو اینترفیس USB بوده و وضعیت شارژ ابزار شما را از طریق لامپ LED خود نمایش می‌دهد. جهت حفظ ایمنی کاربران نیز نوعی مکانیزم حفاظتی داخلی برای این شارژر در نظر گرفته شده که مانع از داغ شدن بیش از اندازه، تجمع بار و جریان الکتریسیته در داخل محصول می‌شود. جریان برق خروجی این شارژر معادل 2.4 آمپر است و می‌توان از طریق آن اغلب ابزارهای موبایل شامل تلفن هوشمند، تبلت، دوربین دیجیتال، MP3 پلیر، کنسول بازی و بسیاری موارد دیگر را در زمان کوتاهی شارژ کرد و به همین دلیل علاوه بر اینکه در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌شود، به خاطر پایین بودن میزان تصاعدات کربنی‌ آن کم‌ترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند.

ورود روز افزون ابزارهای موبایل به زندگی بشر امروز، ضرورت دسترسی به انرژی برق را بیش از هر زمان دیگری افزایش می‌دهد و عرضه شارژر جدید اپیسر با دو پورت USB هم در واقع با در نظر گرفتن همین ضرورت صورت گرفته است. لازم به ذکر است که این محصول توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه می‌شود.

apacer-car-charger-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات