اولین تلفن موتورولا پس از ترک گوگل در ۲۳ اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا به زودی بطور کامل به لنوو منتقل می‌شود و دیگر بخشی از این ابرکمپانی چینی محسوب خواهد شد. حال این کمپانی قصد دارد تلفن جدید خود را در همین ماه رونمایی کند. موتورولا برای رونمایی از تلفن جدید خود رویداد ویژه‌ای را در لندن برنامه ریزی کرده است.
تبلیغات

در دعوتنامه موتورولا تاریخ ۱۳ مه معادل ۲۳ اردیبشت ماه ذکر شده است. موتورولا قصد دارد در این رویداد از یک تلفن جدید رونمایی کند.

هرچند موتورولا هنوز بخشی از گوگل به شمار می‌رود و به طور کامل به لنوو منتقل نشده است؛ اما این اولین گام بزرگ این کمپانی پس از توافق جدا شدن موتورولا به لنوو به شمار می‌رود. لنوو همان کمپانی است که با برداشتن گام‌های درست و بجا، تنها در طول چند سال موفق به پشت سر گذاشتن بزرگان دنیای PC یعنی اچ‌پی و دل شد. این کمپانی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در چین به شمار می‌رود و حالا با اضافه شدن توان فنی موتورولا این کمپانی می‌تواند قدرت تولید خود رابیشتر نموده و محصولات برجسته‌ای را روانه بازار کند.

شایعه شده که تلفن جدید موتورولا ترکیبی از قدرت پردازشی بالا و طول عمر باتری زیاد در کنار بدنه‌ای بسیار باریک خواهد بود. موتورولا پیش از این نیز با معرفی دو تلفن Moto X و Moto G نشان داد که می‌تواند تلفن‌های قدرتمند اما ارزان قیمت تولید کند.

حال باید منتظر ماند و دید ترکیب موتورولا و لنوو قادر به رقابت با برترین‌های بازار است یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات