مدیربازاریابی اچ‌تی‌سی: «نسبت به موفقیت M8 در سال ۲۰۱۴ بسیار مطمئن هستم»

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
این هفته مدیر بازاریابی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای شرکت کرد و گفت که شکی ندارد که کمپانی‌اش امسال را با موفقیت به پایان خواهد رساند. او برخلاف آمارهای منتشر شده، باور دارد که HTC One M8 فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.
تبلیغات

بنجامین هو در مصاحبه خود به تقاضای بسیار بالا برای M8 اشاره نموده است و گفته  که سال گذشته اچ‌تی‌سی برای تولید و عرضه محصول One با مشکل روبرو شده بود، اما با این وجود آن‌ها توانستند فروش بالاتری را نسبت به One X رقم بزنند.

معمولا وقتی مدیرهای بازاریابی در باره آینده شرکت خود مصاحبه می‌کنند،‌ صحبت‌های مشابه‌ای را بیان می‌کنند و همواره موفقیت خود را حتمی می‌دانند. اما صحبت‌های اینچنینی باعث افزایش فروش محصولات اچ‌تی‌سی و بهبود سهم بازار این شرکت نمی‌شود و آن‌ها باید کمپین‌های تبلیغاتی برنامه ریزی شده و موثری را اجرا کنند.

بنجامین هو معتقد است که نباید براساس گزارش‌های مالی اخیر اچ‌تی‌سی در مورد آینده این شرکت قضاوت کرد به اعتقاد او، آن‌ها امسال را با موفقیت به پایان خواهند رساند.

او معتقد است که تنها کاری که اچ‌تی‌سی برای فروش HTC One M8 باید انجام دهید آن است که تلفن را در بازارهای مختلف عرضه کند و امکان کار کردن با آن را برای مردم فراهم کند. او باور دارد که اگر مردم شانس کار کردن با این تلفن را داشته باشند بدون شک آن را خریداری خواهند کرد.

او در ادامه گفته است که قبول دارد اچ‌تی‌سی فرصت‌های بسیاری را از دست داده است اما به اعتقاد او معرفی HTC One M8 می تواند جبران کند.

مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی همچنین تایید کرده است که این کمپانی در حال طراحی و ساخت تبلت و ساعت هوشمند است. اما اچ‌تی‌سی قصد ندارد تا در این باره بی‌گدار به آب بزند و عجله کند:

کسی که برای اولین بار محصولی را روانه بازار می‌کند برتری‌های نسبت به باقی دارد اما در شرایط ما، بهتر است تا به خوبی بازار را بررسی کنیم و سرویس‌های مرتبط با آن را در نظر بگیریم  و سپس با در نظر گرفتن تمام موارد، محصول خود را روانه بازار کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات