گوگل احتمالا به دنبال ساخت نکسوس 8.9 اینچی است

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش IHS Technology، گوگل در تلاش است تا یک تبلت ۸.۹ اینچی از خانواده نکسوس را روانه بازار کند. گفته می‌شود این تبلت به سخت‌افزار قدرتمندی تجهیز خواهد شد و جزو تبلت‌های رده بالای بازار به شمار خواهد رفت.
تبلیغات

براساس گزارش سی‌نت،‌ تبلت Nexus 8.9 قرار است در ماه جولای یا آگوست یعنی تابستان سال آینده به تولید انبوه برسد و کمی بعد نیز روانه بازار شود. IHS اعتقاد دارد که گوگل از بروز‌ترین و قوی‌ترین سخت‌افزار روز دنیا در این تبلت بهره خواهد برد.

سی‌نت اعتقاد دارد که این تبلت هرچند به سخت‌افزار قدرتمندی تجهیز خواهد شد، اما گوگل تلاش خواهد کرد تا قیمت ۲۹۹ دلار را برای آن در نظر بگیرد.

علاوه بر IHS یک رسانه آسیایی نیز گزارش نموده که نکسوس ۸.۹ اینچی در حال طراحی است. اگر رویدادهای دنیای فناوری را دنبال کرده باشید حتما به خاطر دارید که پیش‌ از این،‌ آمازون نیز تبلت ۸.۹ اینچی خود را با نام Kindle Fire HDX 8.9 روانه بازار کرد.

آیا با وجود عرضه نکسوس ۸.۹ اینچ، گوگل باز هم نکسوس ۷ را بروز خواهد کرد؟ این پرسشی است که هنوز برای پاسخ دادن به آن زود است، اما با این حال الکساندر از IHS باور دارد که گوگل همچنان نسخه جدید نکسوس ۷ را با سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید عرضه خواهد کرد.

نکته جالب توجه دیگر در این گزارش، آن است که الکساندر احتمال می‌دهد که گوگل از کمپانی تایوانی HTC برای تولید نکسوس ۸.۹ بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات