سامسونگ ممکن است امکان مکالمه تلفنی مستقل را به ساعت هوشمند Gear 2 اضافه کند

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
ساعت‌های هوشمند سامسونگ به عنوان یک دستگاه مستقل کاربردی جز یک ساعت معمولی ندارند و برای آن که بتوان از قابلیت‌های آنها استفاده کرد باید آنها را از طریق اتصال NFC یا بلوتوث به تلفن گلکسی متصل کرد. نسخه جدیدی از گیر 2 ارائه خواهد شد که سیم‌کارت می خورد و مستقلا می‌توان با آن تماس تلفنی برقرار نمود.
تبلیغات

رسانه‌های کره‌ای می‌گویند که کمپانی سامسونگ و شرکت مخابراتی تلکام کره جنوبی در حال مذاکره برای ارائه نسخه‌ای از ساعت هوشمند سامسونگ، Gear 2 هستند که امکان مکالمه تلفنی مستقل از تلفن هوشمند بر رو آن وجود داشته باشد. در حال حاضر گلکسی گیر‌های سامسونگ تنها در حالتی امکان مکالمه تلفنی دارند که به یک تلفن گلکسی متصل باشند.

اما نسخه دوم Gear 2 دارای یک درگاه سیم‌کارت و اتصال 3G خواهد بود. احتمالا اپراتور مخابراتی کره‌ای این محصول را به صورت اختصاصی و فقط با سیم‌کارت‌های خودش ارائه خواهد داد.

یک نماینده از تلکام کره جنوبی تایید نموده که این نسخه از گیر 2 در ابتدا در بازار کره جنوبی ارائه خواهد شد، ولی این احتمال وجود دارد که این محصول در بازارهای جهانی نیز عرضه گردد. به زودی و طی چند هفته پیش‌رو گیر 2، گیر 2 نئو و گیر فیت سامسونگ برای فروش عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات