ارتقاء سامانه‌های تجاری و عملیاتی رایتل تا ظرفیت 6 میلیون مشترک

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
با ارتقاء سامانه های تجاری و عملیاتی رایتل، ظرفیت خدمات رسانی سامانه های فناوری اطلاعات اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در ایران تا 6 میلیون مشترک افزایش یافت. سرویس‌هایی نظیر مدیریت ارتباط با مشترکین، شارژینگ برخط دائمی و اعتباری، شبکه هوشمند، مدیریت کارت شارژ، مدیریت صورت‌حساب‌های بین اپراتوری و رومینگ، تأمین و فعال‌سازی سرویس، مدیریت حساب و... از جمله سرویس‌های قابل ارائه از این بستر هستند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رایتل، با نصب و راه اندازی تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز، سامانه‌های تجاری و عملیاتی رایتل با افزایش چشمگیری به لحاظ ظرفیت روبرو شده و هم اکنون قادر به پشتیبانی کامل از 6 میلیون مشترک است.

بنابر این گزارش، سرویس‌هایی نظیر مدیریت ارتباط با مشترکین، شارژینگ برخط دائمی و اعتباری، شبکه هوشمند، مدیریت کارت شارژ، مدیریت صورت‌حساب‌های بین اپراتوری و رومینگ، تأمین و فعال‌سازی سرویس، مدیریت حساب (e-Care) و بسیاری خدمات ارزش افزوده‌ی دیگر از جمله سرویس‌های قابل ارائه از بستر سامانه‌های تجاری و عملیاتی به حساب می آیند.

رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات