اعلام قیمت و زمان عرضه تبلت 7 اینچی ME175KG ایسوس

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس پس از ارائه موفقیت‌آمیز تبلت‌های ارزان‌قیمت مموپد HD7 و فون‌پد 7 که دومی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و مکالمه تلفنی را نیز دارد، حال همان طور که پیش‌تر وعده داده شده بود یک تلفن/تبلت دو سیم‌کارته را به نام ME175KG روانه بازار نموده است. این دستگاه به تازگی با قیمت تقریبی 900 هزار تومان در بازار کشور پخش شده است.
تبلیغات

ME175KG که نسخه ارتقاء یافته تبلت و گوشی MEMO PAD HD7 و Fonepad 7 است، ضمن برخورداری از ویژگی های پیشین از قابلیت برقراری تماس با دو سیم‌کارت نیز بهره می برد. نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل و زاویه دید گسترده 178 درجه امکان تماشای ویدئوها را با کیفیت HD و حتی Full HD فراهم می کند.

ME175KG-1

فناوری های Sonic Master و Audio Wizard ایسوس، صدایی شفاف، پرقدرت و بی عیب و نقص را تولید می کنند و دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت ضبط HD کیفیت قابل‌قبولی را ارائه می‌نماید. یک دوربین VGA نیز برای تماس‌های ویدئویی در قسمت جلوی تبلت قرار دارد. عمر طولانی باتری امکان 36 ساعت مکالمه و 12 ساعت استفاده مالتی مدیا را به شما می دهد. ME175KG ایسوس به پردازنده چهار هسته ای با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز تجهیز شده است که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 305 قدرت اجرای اکثر بازی ها با گرافیک سنگین را در سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 آبنبات پاستیلی فراهم می کند.

ME175KG-2

همچنین ایسوس یک درگاه حافظه خارجی با پشتیبانی از تا 64 گیگا بایت در این دستگاه تعبیه کرده است. حافظه RAM آن یک گیگابایت است وعلاوه بر فضای ذخیره سازی این تبلت که 8 گیگابایت است یک حافظه خارجی 8 گیگابایتی به عنوان هدیه، در دسترس شما خواهد بود. این محصول تنها با گارانتی ویستا، با قیمت حدود 900 هزار تومان و از نیمه دوم اسفند در تمامی پاساژها و فروشگاه های معتبر سراسرکشور قابل تهیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات